• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
3

در حکمی از سوی مدیر موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت
فرشید خدادادیان به عنوان رئیس واحد پژوهش و تاریخ شفاهی موزه های نفت منصوب شد

  • کد خبر : 40872
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرشید خدادادیان، در حکمی از سوی مدیر موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت، به عنوان “رئیس واحد پژوهش و تاریخ شفاهی موزه های نفت” منصوب شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، در حکم دکتر اکبر نعمت الهی، خطاب به خدادادیان، چنین آمده است: نظر به تجارب و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرشید خدادادیان، در حکمی از سوی مدیر موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت، به عنوان “رئیس واحد پژوهش و تاریخ شفاهی موزه های نفت” منصوب شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، در حکم دکتر اکبر نعمت الهی، خطاب به خدادادیان، چنین آمده است: نظر به تجارب و سوابق روشن و مفید جنابعالی در حوزه تحقیق و تاریخ، به موجب این حکم به عنوان “رئیس واحد پژوهش و تاریخ شفاهی مدیریت موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت” منصوب می گردید.

مدیر موزه های نفت در این حکم اظهار امیدواری کرده، رئیس جدید واحد پژوهش و تاریخ شفاهی این مدیریت با استعانت از خداوند و بکارگیری تجربیات خود، همچنین همکاری و ارتباط تنگاتنگ و دلسوزانه با مجموعه همکاران صنعت نفت، به ویژه این مدیریت، در دستیابی به اهداف و پیشبرد ماموریت های مشخص شده، موفق باشد.

لازم به ذکر است فرشید خدادادیان زاده مسجدسلیمان و دانش آموخته تاریخ و حقوق اقوام از دانشگاه جورج میسون و کارشناس ارشد تاریخ ایران باستان است. از ایشان تا کنون ۷ عنوان کتاب با عناوین مسجدسلیمان نیم قرن چپاول، پارسوماش پایتخت گمشده ایران،روایت نفت،کاربردهای نفت و گاز در ایران باستان،جستارهای کوتاه بر تاریخ بلند نفت در ایران،خوزستان تمدن و نفت، و نفت و زندگی منتشر شده است. سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان برای فرشید خدادادیان آرزوی موفقیت می کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=40872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.