• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

سيد مجيد صالحي سرپرست فرمانداري مسجدسليمان شد

  • کد خبر : 4050
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۶

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان شنبه 25 آبان ماه مهندس مقتدايي استاندار خوزستان  طی حكمي سيد مجيد صالحي معاون فرماندار مسجدسليمان را به جاي عبدالله ايزد پناه به عنوان سرپرست فرمانداري مسجدسليمان منصوب نمود.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان شنبه 25 آبان ماه مهندس مقتدايي استاندار خوزستان  طی حكمي سيد مجيد صالحي معاون فرماندار مسجدسليمان را به جاي عبدالله ايزد پناه به عنوان سرپرست فرمانداري مسجدسليمان منصوب نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 14در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 14
  1. خدا حفظ كند آقاي ايزد پناه رو هر جا كه باشد. مهندس صالحي نيز از نيروهاي خوب مسجدسليماني ست براي ايشان هم آرزوي موفقيت مي كنيم.

  2. به آقاي صالحي تبريك عرض مي كنم.اميدوارم قاطعانه پيگير حل مشكلات مسجدسليمان باشد. از زحمات اقاي ايزد پناه هم تشكر مي كنم. اميدواوارم هرجا باشد سلامت و تندرست باشد.

  3. آقای مرادی بنازم به دکتر جلیلی که فرماندار رو فرستاد رفت…

  4. دوست عزيز اين مسئله ربطي به دكتر جليلي ندارد. چرا همه چيزو قاطي مي كنيد. از هر چيز مي خواهيد براي تخريب دكتر استفاده كنيد..اين تغييرات طبيعي ست كه بعد از هر تغيير و تحولي در سطح كلان كشور اتفاق بيفتد… اگه دكتر جليلي مي خواست اينكارو انجام بده طي يكي دو سال گذشته انجام مي داد.

  5. به جناب صالحی تبریک میگم و امیدوارم بزودی حکم فرمانداری ایشون هم صادر بشه اماظاهرا این اتفاق نمیخواد بیفته وگرنه حکم سرپرستی نمیزدن ، و یک سوال از جناب آقای سواری : اینطور که شما میفرمایید دکتر جلیلی با عزل فرماندار موافق نبوده ، اگه اینطور باشه که شما خودتون بیشتر دارین دکتر را تخریب میکنین ، البته نماینده شهر این وظیفه را دارد که در خصوص عزل و نصب مسئولین شهربا وزراتخانه های مربوطه تعامل و چانه زنی کند اما چه کسی نمیداند که چانه زنی و تعامل نماینده برای تعیین مسئولین شهر بستگی به نوع روابطش با دولت دارد ، اتفاقا بر عکس نظر شما بنده عقیده دارم اینکه بعد از هر تغییر در سطح کلان کشور این اتفاقات میفته و تا فیها خالدون ادارات و سازمانها تغییرات داده میشه یک امر غیر طبیعی بلکه یک عادت ناپسند و حاکی از خودمختاری دولتی هاست اگرنه بسیاری از این مسئولان پستها در شهر ها باید مانند شهرداری در یک فرایند دمکراتیک (یا شایسته سالارانه) انتخاب بشن زیرا بیشتر گرفتاریها از همین روند بدی است که در مملکت باب شده است ، بهرحال بنده هم برای آقای ایزدپناه آرزوی سلامتی و موفقیت دارم هم امیدوارم فرماندار جدید(جناب آقای صالحی یا هر فرد دیگری) که به این سمت منصوب میشود این قدرت و توانایی و شایستگی را داشته باشد که حداقل بخشی از مشکلات شهر و مردم را حل کند خصوصا با همکاری دکتر جلیلی مشکل مناطق آلوده را که مهمترین مشکل شهر است را به نتایجی برساند و نگذارند مردمی که فریادشان بجایی جز خدا نمیرسد اینطور دچار مرگ خاموش شوند

  6. براي جناب صالحي آرزوي موفقيت مي كنم. ايشان از نيروهاي خوب و بومي مسجدسليماني هستند.اميدوارم دولت تدبير و اميد همچنين جناب دكتر جليلي نماينده محترم مسجدسليمان شايسته سالاري را مد نظر داشته و اين جوان مسجدسليماني را در اين سمت تثبيت كند. انشالله.

  7. با نظر آقاي بختياري كاملاً موافقم. نماينده شهر قطعا در عزل و نصب ها دخالت دارد اما اميدوارم شايسته سالاري بر طايفه سالاري مقدم باشد.

  8. باتبریک به مهندس سید صالحی بزرگوار وارزوی توفیق برای مهندس ایزدپناه…سیدجان همانگونه که مستحضرید یکی از عدیده مشکلات این شهر عدم ارائه تقویم کاری و زمانبدی کارهاوپروژه ها وهمچنین نداشتن چشم انداز ازسوی اکثر ادارات وسازمانهای این شهر میباشد لذا بعنوان یک شهروند پیشنهاد میگردد انشاالله شروع کارتان علاوه برتوکل برمبنای 2 اصل برنامه محوری ونظارت باشد وتنها بااین اصول میتوان به جنگ بیماری روز مرگی در برخی از ادارات وسازمانها ی این شهر رفت.یاحق

  9. ضمن تبریک به مردم شریف مسجدسلیمان و ارزوی توفیق روزافزون برای اقای صالحی… فرماندار سابق واقعا هیچ گونه هماهنگی در عمل با نماینده که منتخب مردم بود نداشتند و سیاست یک بام و دو هوا را دنبال می نمودند و در اماکن عمومی هم اینگونه ظاهر می شد که بین ما (نماینده) تعامل وجود دارد و مباحث بسیاری از ناتوانی و نا کارامدی ایشان را مطلع بوده که در این مجال فرصت بیان انها نیست اگه اقای مرادی فرصتی ایجاد نمود به تشریح مسائل خواهیم پرداخت ضمنا بعرض اقای سواری برسانم منصوب یا برکنار نمودن یک مدیر انهم در جایگاه فرماندار به این راحتی نیست و در دولت قبل هم رییس جمهور به استانداران تاکید نموده بود در عزل و نصب ها از نمایندگان هیچ نظری اعمال نگردد ، البته هر نماینده ای دارای محاسن و معایبی است و ایشان از این قائده مستثنی نبوده ولی اینکه بگوئیم ایشان نخواسته جای تامل بیشتر دارد و بایستی منتظر اقدامات بعدی در دولت جدید بود که این هم از محاسنات دکتر جلیلی و اقای مقتدایی استاندار محترم است حکم اولین فرماندار تعویضی بنام مسجدسلیمان صادر شود انشاالله که خیر است !!!؟

  10. برای آقای ایزد پناه آرزوی موفقیت می کنم هرچند که تغییر و تحول مثبتی که محسوس باشه برای مسجدسلیمان
    به چشم ندیدم در زمان ایشون. شاید هم کارهای مثبت زیادی کرده باشند و ما نمیدانیم

    به هرحال امیدواریم آقای صالحی با یک تعامل و همکاری نزدیک با مردم و نماینده دلسوز و پرتلاش مردم یعنی جناب دکتر جلیلی ، آبادی اولین شهر صنعتی خاورمیانه که هم اکنون بعلت بی توجهی و کمکاری مسئولین قبلی به ویرانه تبدیل شده رو زمینه ساز شوند…

  11. با سلام و خسته نباشيد خدمت اقاي مرادي و كاربران اين سايت محبوب.
    با تشكر از اقاي ايزد پناه و خدمات مثبتي كه براي شهر انجام دادند و نمونه يك انسان مردمي بودند.
    ما عادت داريم كه هر مديري تغيير كنند از او انتقاد كنيم ولي به جرات مي توانم بگويم تنها فرماندار مردمي بود كه به چشم خود ديدم پاي سخن عوام مي نشيند.
    از همين جا به سيد صالحي تبريك مي گويم و براي ايشان ارزوي سلامتي دارم

  12. ضمن تبریک به جناب صالحی برای ایشان از خدا موفقیت میخواهم.

  13. سلام جناب سواری و آقای امیر علی و سایر دوستان که از تغییرآقایایزدپناه ذوق زده شدند  همه میدانند با تغییر رییس جمهور نیروهای منتسب به دولت قبلی که در راس مدیریت هستند عزل و یا جابجا میشوند و پس از پیروزی جناب روحانی مشخص بود افرادی مثل ایزدپنا که رهبر جریان اصول گرایی بودند عوض میشوند و قابل توجه شما که نماینده شما در تبلیغات انتخاباتی اش گفته بود که مسجدسلیمان فرمانداری میخواهد در حد استاندار  واز همان روز اول تلاش زیادی  کرد تا بتواند ایشان را عوض کند اما نتوانست تا استاندار تصمیم به جابجیی ایشان گرفت

  14. ارزوی موفقیت برای آقای صالحی عزیز

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.