• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11769اخبار امروز : 2
3

بازدید شبانه و غیر مترقبه مدیرکل زندان های خوزستان از زندان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 40454
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علیرضا بابایی مدیر کل زندان های استان خوزستان بدون اطلاع قبلی و بصورت شبانه با حضور در زندان مسجدسلیمان، از بخش‌های مختلف این ندامتگاه بازدید کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ، در این بازدید شبانه که بدون اطلاع قبلی انجام پذیرفت ،مدیر کل زندان های استان با […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علیرضا بابایی مدیر کل زندان های استان خوزستان بدون اطلاع قبلی و بصورت شبانه با حضور در زندان مسجدسلیمان، از بخش‌های مختلف این ندامتگاه بازدید کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ، در این بازدید شبانه که بدون اطلاع قبلی انجام پذیرفت ،مدیر کل زندان های استان با حضور در زندان، وضعیت عمومی و برنامه های امنیت افزا و توسعه نظم ندامتگاه را به ویژه در اوقات تعطیل و پس از ساعات کاری بررسی کرد.

همچنین در این بازدید که با همراهی هاشم پور رئیس زندان انجام شد؛ گزارشی در ارتباط با برنامه های اصلاحی و تربیتی، عمرانی فرهنگی و سیاست‌های کلان زندانبانی به ویژه در حوزه قضایی به مدیر کل زندانها استان ارائه گردید.

علیرضا بابایی نیز در خاتمه این بازدید؛ ضمن تشکر از حضور و تلاش و موثر پرسنل در اجرای برنامه های زندانبانی و اصلاحی تربیتی، بر ضرورت رعایت حقوق شهروندی زندانیان و ارتقاء برنامه های جاری در زندان توام با نظم، انضباط و امنیت تاکید کرد.

مدیر کل زندان های خوزستان همچنین ضمن بیان تاکیداتی پیرامون فعالیت، حضورموثر و کارآمد همکاران در محیط کار و انجام صحیح و هوشمندانه وظایف محوله، ارتقای بهره وری در بخش های مختلف، صرفه جویی و کنترل هزینه ها را از ضرورت هائی دانست که در بخش های مختلف اداری و خدمت رسانی می بایست مورد توجه باشد. این مقام ارشد زندان های خوزستان در پایان با اشاره به گزارش رئیس زندان در خصوص عملکرد و تعامل خوب حوزه های قضائی مرتبط با زندان، از روسا و دادستان های حوزه های قضایی مسجدسلیمان، لالی و اندیکا به ویژه از همکاری و مساعدت های اسکندری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=40454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.