• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

جلسه مشترک سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان با مدیرعامل آب جنوب شرق استان خوزستان
فرماندار مسجدسلیمان: به دلیل مشکل در شبکه برق تاسیسات آبی شهید بهنام محمدی (گدار) شاهد کمبود و افت فشار آب در برخی محلات شهرستان بودیم

  • کد خبر : 40384
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جلسه مشترک سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان با مدیرعامل آب جنوب شرق استان خوزستان برگزار شد. به گزارش سایت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این جلسه مشکل به وجود آمده در کمبود و افت فشار آب در برخی از محلات شهرستان مورد بررسی قرار گرفت. حجت السلام حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جلسه مشترک سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان با مدیرعامل آب جنوب شرق استان خوزستان برگزار شد. به گزارش سایت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این جلسه مشکل به وجود آمده در کمبود و افت فشار آب در برخی از محلات شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.
حجت السلام حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق علیه السّلام گفت: تأمین آب شرب پایدار مردم مسجدسلیمان یکی از خواسته های مهم مردم این شهرستان است که اجرایی شدن آن در دستور کار مسئولان شرکت آبفا قرار دارد.
حجتی نیا در خصوص به وجود آمدن مشکل کمبود و افت فشار آب در برخی محلات شهرستان طی روزهای گذشته اظهار داشت: طی روزهای گذشته متاسفانه به دلیل مشکل در شبکه برق تاسیسات آبی شهید بهنام محمدی (گدار) شاهد کمبود و افت فشار آب در برخی محلات شهرستان بودیم که با مراجعه و تماس های مکرر همشهریان عزیز روبرو شدیم.

وی با بیان این که با پیگیری ها و هماهنگی های لازم در این خصوص با مدیرعامل محترم آب جنوب شرق استان تشکیل شد که در این جلسه تصمیمات خوبی جهت پایداری شبکه آبرسانی در شهرستان اتخاذ گردید.

سرپرست فرمانداری در پایان با اشاره به این که تفاوتی میان شهروندان نیست اظهار داشت: گزارشات کمبود و افت فشار آب در برخی از نقاط شهرستان به دست ما رسیده است که مجموعه فرمانداری و نماینده دولت تا پایداری کامل شبکه آب شهرستان و رفع مشکلات بوجود آمده پیگیر این موضوع خواهند بود.
همچنین مهندس رستگارنیا مدیرعامل آب جنوب شرق استان ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع)گفت: با توجه به مشکلات برقی به وجود آمده در تاسیسات شهید بهنام محمدی (گدار) با پیگیری های ویژه فرماندار و همکاری شرکت توزیع برق شهرستان این مشکل برطرف شد.
رستگار نیا افزود: امیدواریم با توجه تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه مردم شریف مسجدسلیمان دیگر شاهد و کمبود و افت فشار آب در فصل تابستان نباشند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=40384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.