• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
2

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان:
سپیدرودی ها تماشاگران را تحریک کردند/ تیم‌های خوزستانی اثبات کردند فوتبال پاک در اینجاست/ بازی سپیدرود و نساجی مشخص می‌کند تیم‌های شمالی در ارائه فوتبال پاک چه عملکردی خواهند داشت

  • کد خبر : 39325
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: سرمربی و کادر فنی سپیدرود بعد از گل تماشاگران ما را تحریک کردند .مهران نصیریان دوست مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد حواشی که در بازی این تیم مقابل سپیدرود رخ داد گفت: هواداران ما در حال تشویق تیم خودمان بودند، اما نادر دست نشان سرمربی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: سرمربی و کادر فنی سپیدرود بعد از گل تماشاگران ما را تحریک کردند .مهران نصیریان دوست مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد حواشی که در بازی این تیم مقابل سپیدرود رخ داد گفت: هواداران ما در حال تشویق تیم خودمان بودند، اما نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود و کادر فنی این تیم با حرکاتی که کنار زمین انجام می‌دادند تماشاگران را تحریک کردند و همین موضوع باعث شد بعد از دریافت گل یک تماشاگرنما شیئی را پرتاب و به سر فیروز کریمی برخورد کند.

بازی حواشی زیادی نداشت و کمی بزرگ نمایی صورت گرفت

او ادامه داد: بازی حواشی زیادی نداشت و کمی بزرگ نمایی صورت گرفت. در بازی‌های تیم‌های بزرگ به مانند دیدار پرسپولیس و سپاهان همه دیدند چه اتفاقاتی افتاد، اما خدا را شکر در مسجدسلیمان خونی از دماغ کسی نیامد. تنها حاشیه بازی اتفاقی بود که برای کریمی افتاد که ما هم دقیقا نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده است.

نصیریان دوست در مورد این که گفته می‌شد بازیکنان نفت مسجدسلیمان داور و بازیکنان سپیدرود را تهدید می‌کردند که اگر بازی را نبرند زنده از زمین خارج نمی‌شوند گفت: اصلا این گونه نبوده است و من شدیدا این صحبت‌ها را تکذیب می‌کنم. نام ما موسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان است. لیدر‌های ما از تیم ۳۰ نفره لیدر‌های سپیدرود مهمانوازی کردند.

تیم سپیدرود حرفی برای گفتن نداشت

او در مورد این دیدار گفت: تیم سپیدرود در نیمه اول حرفی برای گفتن نداشت و در نیمه دوم نیز این تیم برنامه‌ای نداشت و فقط در یک صحنه که خط دفاعی ما به هوای آفساید ایستاده بود یک موقعیت به دست آوردند که گل زدند. ما بیش از ۷ موقعیت صد در صد گل داشتیم و می‌توانستیم پیروز این دیدار باشیم.

سپیدرودی‌ها فقط به دنبال فرافکنی هستند

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد مسئولان سپیدرود گفت: کسانی که در سپیدرود مسئولیت دارند فقط به دنبال فرافکنی هستند. ما انتظار داریم زمانی که یک تیم نتیجه نمی‌گیرد همه چیز را مقصر نداند و فوتبال جوانمردانه‌ای از خود به نمایش بگذارند. سپیدرودی‌ها اگر به دنبال فوتبال پاک هستند بهتر است پرونده‌های قبلی خود را حل کنند.

تامین امنیت جان ورزشکاران و تماشاگران اهمیت بالایی دارد

او در مورد تغییر زمان بازی گفت: به خاطر اشکالی که در نور ورزشگاه وجود داشت با تشخیص شورای تامین این این بازی به جای ۱۹:۱۵ دقیقه ساعت ۱۷ برگزار شد. تامین امنیت جان ورزشکاران و تماشاگران اهمیت بالایی دارد.

بازی در امنیت کامل انجام شد

نصیریان دوست در مورد این که سپیدرودی‌ها معتقد بودند ورزشگاه امنیت کافی برای برگزاری این مسابقه را نداشت گفت: بازی در امنیت کامل انجام شد و هیچ مسئله‌ای وجود نداشت. به جز همان اتفاقی که برای فیروز کریمی افتاد هیچ چیز دیگری نبود. بعد از اتفاقی که برای کریمی افتاد تیم ما دچار استرس شد و انسجام تیمی ما از بین رفت. سپیدرودی‌ها به خاطر این که بازی مساوی شده است به جای این که مسائل دیگری را به این بازی ربط دهند به بازی بعدی شان فکر کنند و موضوعات حاشیه‌ای را کنار بگذارند، چون این اتفاق به نفع فوتبال کشورمان نخواهد بود. تیم‌های خوزستانی اثبات کردند فوتبال پاک در اینجاست. تیم استقلال خوزستان با این که می‌دانست به دسته‌ی پایین‌تر صعود می‌کند یک بازی محکم انجام داد و ما با آن‌ها مساوی کردیم. در مقابل صنعت نفت آبادان ما نتیجه را ۳ بر یک واگذار کردیم. بازی سپیدرود و نساجی مشخص می‌کند تیم‌های شمالی در ارائه فوتبال پاک چه عملکردی خواهند داشت.

امیدوار هستیم در لیگ بمانیم

او در مورد تغییر سرمربی و همچنان ناتوانایی در پیروزی گفت: در چند تیم لیگ برتری به عنوان مثال استقلال تهران که نتایج خوبی کسب نکرده بودن شاهد تغییر سرمربی بودیم. در تیم هی بزرگ دنیا نیز چنین اتفاقی می‌افتد. در باشگاه نفت مسجد سلیمان نیز به این نتیجه رسیدیم اگر سرمربی تغییر کند باعث ایجاد شوکی در تیم می‌شود و امیدوار هستیم در پایان فصل در لیگ بمانیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=39325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.