• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11769اخبار امروز : 2
1

با حضورفرماندار مسجدسلیمان:
جلسه هم اندیشی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی  و عنبر برگزار شد

  • کد خبر : 39100
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-،جلسه هم اندیشی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی  وبخش عنبر با حضورحجت السلام  حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری ،به منظوربررسی مسائل ومشکلات ونیازهای روستاهای این بخش ها در محل فرمانداری برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری در این جلسه سرپرست […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-،جلسه هم اندیشی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی  وبخش عنبر با حضورحجت السلام  حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری ،به منظوربررسی مسائل ومشکلات ونیازهای روستاهای این بخش ها در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری در این جلسه سرپرست فرمانداری شهرستان ضمن تشکراز فعالیتهای انجام شده و در دست اقدام  بخشداران،دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها اظهارداشت: اقدامات قابل توجهی  در این بخش ها شاهد هستیم .

ججتی نیاگفت:هدف از برگزاری این نشستها تبادل نظر وارائه راهکار در خصوص مسائل ومشکلات مردم روستاها است.

وی افزود:دهیاران بایستی به دنبال حل مشکلات موجود در روستاها باشند و  به ظرفیت نیروی انسانی شهرستان توجه نمایند و از ظرفیت نیروهای شهرستان که در داخل وخارج از شهرستان و استان حضور دارند برای توسعه مناطق روستایی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه اعتبارات دولتی محدود است خاطرنشان کرد: دهیاران با شناسایی ظرفیت های موجود وتبدیل آنها به یک فرصت درجهت آبادانی وایجاد اشتغال در روستاها تلاش نمایند.

حجتی نیا با اشاره به اینکه حل مشکلات درون روستایی و  شهری جزو وظایف نماینده محترم نیست گفت:از تلاش ها،زحمات و پیگیری های بی وقفه و قابل توجه  نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، برای حل مشکلات مردم و توسعه شهرستان و روستاها تشکر میکنم

وی تصریح کرد: اقدامات و تلاش های ویژه و مناسبی توسط نماینده محترم جهت توسعه و پیشرفت شهرستان بویژه در روستاها صورت گرفته است، اما با توجه به حجم نیازها و مطالبات مردم، شایسته نیست حتی یک مورد درخواست یا مشکل مردم روی میز باقی بماند و جوابی منطقی به وی داده نشود”.

سرپرست فرمانداری اظهار داشت: ظرفیت های فراوانی در حوزه گردشگری درروستاهاوجود دارد که باید شناسایی و معرفی شوند زیرا توسعه گردشگری در روستاهای این شهرستان به توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال پایدار، افزایش درآمد روستاییان و رونق تولید در این مناطق منجر می شود.حجتی نیا اضافه کرد: دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در روستاها به منظور تحقق رونق تولید تلاش کنند تا روستا محل تولید وکارگاه اشتغال زایی شودوی افزود:از تمام ظرفیت ها برای آبادانی شهرستان بویژه روستاها استفاده می کنیم ودر این راستا باهمراهی نماینده محترم نشست های متعددی با مدیران استانی وکشوری برگزار خواهیم کرد که مطمعنا”نتایج مطلوبی نیز خواهند داشت.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در پایان گفت: فلسفه وجودی و مسئولیت ما به مردم وابسته است و این مسئولیت تنها در سایه خدمت به مردم مفهوم دارد از این رو باید تمام امکانات و ظرفیت ها برای خدمت به مردم در روستاها مورد استفاده قرار گیردوخواستار همکاری و تعامل بیشترکلیه ادارات بادهیاران و شوراهای اسلامی  روستاها شدو گفت: منبعد تمامی ادارات و مسئولان موظف هستند ارتباط بیشتری  بادهیاران و شوراها داشته و به مشکلات آن ها رسیدگی کنند.

شایان ذکر است در این جلسه دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها مسائل و مشکلات موجوددر زمینه های عمرانی،اموزشی،خدماتی رفاهی و کشاورزی را مطرح کردند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=39100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.