• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مسجدسلیمان:
اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مسجدسلیمان با تمام توان در خدمت هموطنان سیل زده استان خوزستان

  • کد خبر : 38892
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مسجدسلیمان گفت: این اداره از تمام ظرفیت های خود جهت یاری رساندن به سیل زدگان استان استفاده و همچنان در حال انجام وظیفه است. مهندس سید عیرضا تلغری رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در گفتگو با سایت خبری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مسجدسلیمان گفت: این اداره از تمام ظرفیت های خود جهت یاری رساندن به سیل زدگان استان استفاده و همچنان در حال انجام وظیفه است. مهندس سید عیرضا تلغری رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت:
بروز بارش ها در فروردین ماه ۹۸ و سیلابی شدن رودخانه های استان خوزستان باعث به خطر افتادن شهرها و روستاهای حاشیه نشین رود کارون گردید و در همان ساعات اولیه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مسجدسلیمان وظیفه خود دانست که به یاری هموطنان بشتابد. تلغری افزود: این اداره با در اختیار قرار دادن ماشین آلات سنگین و سبک خود از قبیل:تریلر، کامیون، لودر و تویوتا هایلوکس جهت امداد رسانی و همیاری به مردم سیل زده کار خود را شروع نمودیم و با تمام توان در کنار هموطنان خود به کار ادامه خواهیم داد.
وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای به همراه دیگر ادارات، ارگان ها و نهادهای مربوطه و خدمات رسان بتوانیم به نحو احسن وظیفه خود را به انجام برسانیم.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=38892

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.