• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

پیش بازی نفت مسجدسلیمان ماشین سازی تبریز
آخرین فرصت‌های مرزبان برای دوری از منطقه خطر

  • کد خبر : 38764
  • ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران تیم نفت مسجدسلیمان مقابل ماشین سازی تبریز صف‌آرایی خواهد کرد. این یکی از آخرین فرصت‌های مرزبان برای فرار از منطقه سقوط جدول خواهد بود. شاگردان علیرضا مرزبان شرایط خوبی را در لیگ برتر تجربه نمی‌کنند و از ۲۳ بازی قبلی خود ۳ […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران تیم نفت مسجدسلیمان مقابل ماشین سازی تبریز صف‌آرایی خواهد کرد. این یکی از آخرین فرصت‌های مرزبان برای فرار از منطقه سقوط جدول خواهد بود.

شاگردان علیرضا مرزبان شرایط خوبی را در لیگ برتر تجربه نمی‌کنند و از ۲۳ بازی قبلی خود ۳ برد و ۹ مساوی به دست آورده‌اند و با تحمل ۱۱ شکست، ۱۸ امتیازی هستند و در رتبه چهاردهم جدول قرار دارند. آخرین پیروزی آن‌ها به هفته چهاردهم برمی‌گردد و نفتی‌ها ۹ هفته متوالی است که بردی را تجربه نکرده‌اند. آن‌ها سه هفته متوالی است که می‌بازند و مرزبان به خوبی می‌داند که اگر موتور سپیدرودی که تنها ۴ امتیاز با آن‌ها اختلاف دارد روشن شود فرصت چندانی برای جبران لغزش‌های خود نخواهند داشت. پس این تیم باید حداکثر توان خود را به کار بگیرد تا از منطقه خطر دور شود و بازی خانگی مقابل ماشین سازی بهترین فرصت خواهد بود.

در مقابل شاگردان رضا مهاجری در منطقه امن جدول قرار دارند اما نتایج آن‌ها در هفته‌های اخیر بسیار نوسانی است. آن‌ها از ۲۳ بازی قبلی خود ۴ برد و ۱۳ مساوی را به دست آورده اند و با تحمل ۶ شکست و کسب ۲۵ امتیاز در رتبه نهم جدول رده‌بندی قرار دارند. البته این تیم انگیزه خاصی برای ادامه رقابت‌ها ندارد و تنها می‌خواهد رتبه بهتری را در پایان فصل از آن خود کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=38764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.