• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11769اخبار امروز : 2
2

عضو شوراي شهر مسجدسليمان: بیش از 100 دست فروش مسجدسلیمانی ساماندهی می‌شوند

  • کد خبر : 3832
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۲۱

باشگاه روزنامه‌نگاران مسجدسليمان- عضو شورای شهر مسجدسلیمان گفت: طی بازدید مسوولان ادارات مختلف از بازار مسجدسلیمان، قرار شد بیش از 100 دست‌فروش ساماندهی و برای آن‌ها مکان‌هایی در نظر گرفته شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه‌نگاران مسجدسليمان رضا کریمی گفت: در این بازار معضلاتی برای تردد شهروندان وجود دارد. همچنین مشکل سد معبر و […]

باشگاه روزنامه‌نگاران مسجدسليمان- عضو شورای شهر مسجدسلیمان گفت: طی بازدید مسوولان ادارات مختلف از بازار مسجدسلیمان، قرار شد بیش از 100 دست‌فروش ساماندهی و برای آن‌ها مکان‌هایی در نظر گرفته شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه‌نگاران مسجدسليمان رضا کریمی گفت: در این بازار معضلاتی برای تردد شهروندان وجود دارد. همچنین مشکل سد معبر و کمبود روشنایی از دیگر مشکلات این بازار است که پیگیر رفع آن هستیم. کریمی هدف از این بازدید را مشاهده از نزدیک گره‌های کور موجود در معضل بازار دانست و اظهار کرد: نباید فقط شهردار به دنبال مشکلات این بازار باشد، همه ادارات نیاز است که با همکاری یکدیگر پیگیر حل مشکلات شهری باشند.

به گفته وی، در حال انتخاب مکان و ساماندهی دست‌فروشان هستیم که سد معبر از بین برود. عضو شورای شهر مسجدسلیمان در این خصوص عنوان کرد: برای این منظور محل‌های گاراژ قدیمی آشتیانی و سینمای قدیمی عالیپور که محل‌های تخریب شده و بلا استفاده هستند را انتخاب کردیم. کریمی ادامه داد: با گاراژ آشتیانی به توافق نرسیدیم اما در حال رایزنی با عالیپور هستیم تا بتوانیم حدود 100 دست‌فروش را جا نمایی کنیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در نظر داریم تا شهرداری با صاحب محل وارد گفتگو شود تا دست‌فروشان با شهرداری وارد قرار داد برای گرفتن محل نشوند.این عضو شورا افزود: همچنین برای چند پایه برق پشت بازارچه نمره یک که باعث ایجاد تصادفات شده نیز تصمیم‌گیری‌هایی اتخاذ شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. به اعضای شورایی که راساً وارد کارهای اجرایی میشوند باید احسنت گفت و برایشان لوح تقدیر صادر کرد.

  2. با سلام و خسته نباشید احسنت به این شورا که با فعالیت و جدیت بیشتری موضوعات و مشکلات این شهر را در دست اقدام و پیگیری قرار دادند.

  3. با سلام خدمت اعضای محترم شورای اسلامی شهر، باید عرض کنم که در این خصوص قبلا توسط اینجانب راهکارهایی (طرح و برنامه هایی) ارائه شده بود اما متاسفانه به اجرا در نیامد حالا از شما اعضای محترم شورای شهر دوره چهارم که اینقدر بصورت جدی دارید مسائل شهر را پیگیری و نظارت مینماید خواهشمندم که در روزهای آتی گوشه ای از برنامه طرح ساماندهی یکی از بازارچه های این شهر را همراه با بخشی از راهکارهای علمی و عملی برایتان عنوان خواهم نمود که اگر مایل باشید میتوانید در شورا مطرح و در شهرداری عملی نمایید در اختیارتان با تمام جزئیات قرار خواهم داد.
    با تشکر از شما مدیریت محترم باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان / لطفادر صورت صلاحدید شورا را درمیان گذارید. برادر کوچک شما.

  4. اولا” چه عجب که آقای رضا کریمی هم بعنوان عضو شورا ی حرفی برا ارائه جور کردند دوما” این برنامه ها فکر کنم ایده کسی دیگه بود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.