• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

برگزاری مراسم روز درختکاری در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 38252
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مراسم روز درختکاری در راستای استقبال از هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با حضور مهرورزان زمین، دوستدارن طبیعت، جمعی از دانش آموزان مدارس، مردم  مسجدسلیمان، به همراه جمعی از مسئولین شهری و روابط عمومی های ادارات در منطقه صفر آباد این شهرستان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مراسم روز درختکاری در راستای استقبال از هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با حضور مهرورزان زمین، دوستدارن طبیعت، جمعی از دانش آموزان مدارس، مردم  مسجدسلیمان، به همراه جمعی از مسئولین شهری و روابط عمومی های ادارات در منطقه صفر آباد این شهرستان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در ابتدای این مراسم باورصاد مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در سخنانی به اهمیت و ارزش منابع طبیعی و کاشت نهال اشاره کرد و گفت: با توجه به رهنمود های مقام معظم رهبری در خصوص کاشت نهال و حفاظت از عرصه های منابع طبیعی، همه باید برای حفظ محیط زیست و پاکی آن تلاش کنیم. حاتمی ریاست اداره منابع طبیعی و آبخیز داری مسجدسلیمان بیان داشتند که کاشت نهال فرصت بسیار ارزنده ای برای احیای فضای سبز و توسعه محیط زیست است.

در پایان مراسم، آیین درخت کاری با کاشت ۴۰۰ اصله نهال در این محل برگزار شد. همچنین به مناسبت هفته منابع طبیعی و جشن ملی درختکاری امروز ۳۰۰۰ اصله نهال رایگان در محل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مسجدسلیمان بین مردم و ادارات و متقاضیان توزیع گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=38252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با سلام
    از زحمات همه کسانی که در آبادسازی زمین تلاش می کنند، سپاسگزارم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.