• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

به همت ادارات ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی مسجدسلیمان
آیین تجلیل از چهره ماندگار، استاد قباد باقری برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 38191
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۵۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با پیگیری انجمن های قلم و شعر و با همت ادارات ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی مسجدسلیمان در ۲۳اسفندماه آیین نکوداشت از استاد قباد باقری برگزار خواهد شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان استاد قباد باقری نویسنده، محقق و روزنامه نگار آزاد بوده که به واسطه پنج فصل […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با پیگیری انجمن های قلم و شعر و با همت ادارات ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی مسجدسلیمان در ۲۳اسفندماه آیین نکوداشت از استاد قباد باقری برگزار خواهد شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان استاد قباد باقری نویسنده، محقق و روزنامه نگار آزاد بوده که به واسطه پنج فصل حفاری در کنار پرفسور رمان گریشمن و اخذ تجارب ارزنده در حوزه فعالیت های میدانی پژوهشی موفق به نگارش کتاب برگزیده سال استان خوزستان با نام “بختیاری در گذر زمان” شده که هم اکنون چاپ سوم آن در بازار نشر نایاب شده است. ایشان طی چندین سال بازنشسته و پیشکسوت برتر استان خوزستان شناخته و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفته شده است.

محمد باقری فرزند استاد در گفتگو با سایت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با بیان این که تجلیل از پیشکسوتان در تمام عرصه ها در ایجاد الگوهای علمی و عملی مناسب برای جوان تر ها بسیار حائز اهمیت خواهد بود، گفت: بر خود وظیفه می دانم که از دوستان ارزشمند و فرهیخته ام آقایان جاوید قبادی مسئول محترم انجمن قلم و سید هابیل موسوی مسئول انجمن شعر و همچنین آقایان حمید حیدری و سهراب حسنوند، مسئولین مردمی و شایسته ادارات ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی مسجدسلیمان که پیگیر و بانی این امر فرخنده بوده اند تقدیر و تشکر نمایم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=38191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.