• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
3

عالی محمدی برای ثبت رکورد تازه خود عازم تهران می شود

  • کد خبر : 36913
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حسین عالی محمدی قهرمان ارزنده مسجدسلیمانی و رکوردار روپایی کشور برای افتخار آفرینی چندباره عازم تهران می شود. عالی محمدی قصد دارد در اقدامی تازه با چشمانی بسته و حمل توپ بر روی پیشانی مسافت صد متری را با دو طی کند. این ورزشکار ارزنده مسجدسلیمان در گفتگو با سایت باشگاه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حسین عالی محمدی قهرمان ارزنده مسجدسلیمانی و رکوردار روپایی کشور برای افتخار آفرینی چندباره عازم تهران می شود. عالی محمدی قصد دارد در اقدامی تازه با چشمانی بسته و حمل توپ بر روی پیشانی مسافت صد متری را با دو طی کند. این ورزشکار ارزنده مسجدسلیمان در گفتگو با سایت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با تایید این خبر به خبرنگار ما گفت:قرار است رکورد تازه ای را به نام شهرم ثبت کنم تا یک بار دیگر نام مسجدسلیمان رسانه ای شود. وی ادامه داد: هدف من از ثبت این رکورد این است تا نگاه مسئولین بلند پایه کشور را به این شهر معطوف سازم. رکوردار روپایی کشور با بیان این که متاسفانه در  مسجدسلیمان شرکت های بزرگی همچون، نفت، سد و نیروگاه، کارخانه سیمان و… وجود دارد اما کوچک ترین حمایتی از بنده برای ثبت این رکوردها تاکنون نشده است و تمام هزینه ها توسط دوستان تامین می شود. قرار است هفته آینده با حضور مسئولین ثبت رکورد کشور این مسافت توسط حسین عالی محمدی طی و رکورد تازه به نام مسجدسلیمان به ثبت برسد.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حسین عالی محمدی تنها ورزشکار در رشته همگانی مسجدسلیمان است که تاکنون چندین رکورد از جمله طی مسافت اصفهان به شاهین شهر، فتح برج میلاد (سال های ۹۲ و ۹۳ )،طی مسافت بین شاه عبدالعظیم تا مرقد امام خمینی(ره)، مسافت ۱۵ کیلومتری مرز بین آسیا و اروپا را که از پل معروف بسفر می گذشت، فتح دیوار چین و… را با ضربات نمایشی توپ به نام مسجدسلیمان به ثبت برساند. و در آخرین اقدام خود نیز فاصله ۱۱۰۰ کیلومتری از شهرستان چالوس تا مسجدسلیمان را با پای پیاده با هدف صلح و دوستی و مبارزه با مواد مخدر طی کرده است. وی سال هاست بدون اسپانسر مالی به فعالیت ورزشی خود ادامه می دهد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=36913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.