• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

رئیس جمعیت هلال‌احمر مسجدسلیمان تشریح کرد:
امدادرسانی جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان به خانوارهای متاثر از بارندگی های اخیر + تصاویر

  • کد خبر : 36904
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– رئیس جمعیت هلال‌احمر مسجدسلیمان از امداد رسانی این جمعیت به خانوارهای متاثر از بارندگی شدید در روزهای اخیر خبر داد. شاپور باقری در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اشاره به بارندگی شدید روزهای گذشته اظهار کرد: در مناطق مختلف شهرستان از جمله هشت بنگله، سبزآباد، نمره چهل، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– رئیس جمعیت هلال‌احمر مسجدسلیمان از امداد رسانی این جمعیت به خانوارهای متاثر از بارندگی شدید در روزهای اخیر خبر داد. شاپور باقری در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اشاره به بارندگی شدید روزهای گذشته اظهار کرد: در مناطق مختلف شهرستان از جمله هشت بنگله، سبزآباد، نمره چهل، دره اشکفت، مالکریم،نفتون، پشت برج، نمره دو، مال شنبه و تمبی که آسیب های جدی تری بر اثر بارندگی زیاد که موجب آبگرفتگی ساختمان ها شد امدادرسانی شد.
باقری ادامه داد: در این شهرستان پنج تیم امداد و نجات به تعداد ۲۰ نفر به همراه خودروهای امدادی حضور داشتند و امداد رسانی نمودند.
رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان افزود: با همکاری شهرداری شهرستان،محل اسکانی در سالن سینا تهیه شد و چادرهای امدادی برای استفاده خانوارهای آسیب دیده توسط نجاتگران برپا شد.
وی اذعان داشت:با توجه به اقلام مورد نیاز امدادی به خانوارهای آسیب دیده کمک رسانی شد.
باقری در پایان یادآور شد:نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان در مواقع بحرانی بصورت آماده باش کامل حضور دارند.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=36904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.