• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
3

سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان اعلام کرد:
با پرداخت بدهی ۶ بازیکن، مشکل نفت مسجدسلیمان در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال مرتفع شد

  • کد خبر : 34909
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مشکل بدهی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مرتفع و تیم نفت مسجدسلیمان می تواند بدون نگرانی در مسابقات آینده بازی کند. ابوذر شجاعی سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به دلیل بدهی به ۶ […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مشکل بدهی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مرتفع و تیم نفت مسجدسلیمان می تواند بدون نگرانی در مسابقات آینده بازی کند. ابوذر شجاعی سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به دلیل بدهی به ۶ نفر از بازیکنان خود در لیگ برتر سال ۹۳ از سوی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون محکوم که با تلاش شبانه روزی هیئت مدیره باشگاه و با پرداخت مبالغی با این ۶ نفر به توافق رسیده و رضایت نامه آن ها را دریافت و در حال حاضر وکیل حقوقی باشگاه در سازمان لیگ حضور دارد تا مراحل اداری این پرونده را پیگیری نماید. وی با بیان این که با رضایت این ۶ بازیکن جای نگرانی برای بازی های آینده وجود ندارد از هواداران خواست همچون گذشته از تیم فوتبال نفت حمایت کنند.

لازم به ذکر است تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته دوم مسابقات لیگ برتر فردا راس ساعت ۲۰/۳۰ دقیقه در زمین پارس جنوبی جم به مصاف این تیم خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.