• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11769اخبار امروز : 2
2

مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزشی و قرآنی دانش آموز مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر

  • کد خبر : 34676
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در راستای رشد و اعتلای ورزش دانش آموزی مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزشی و قرآنی در سالن همایش اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان و با حضور رییس اداره آموزش و پرورش، سرهنگ حسینی فرمانده سپاه مسجدسلیمان، سلیمانی شهردار مسجدسلیمان، جمعی از معاونین اداره آموزش و پرورش و اهالی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در راستای رشد و اعتلای ورزش دانش آموزی مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزشی و قرآنی در سالن همایش اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان و با حضور رییس اداره آموزش و پرورش، سرهنگ حسینی فرمانده سپاه مسجدسلیمان، سلیمانی شهردار مسجدسلیمان، جمعی از معاونین اداره آموزش و پرورش و اهالی رسانه در سالن اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار گردید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان جانمراد داودی رییس اداره آموزش و پرورش ضمن تقدیر از این قهرمانان و مدال آوران گفت: امروز در عرصه آموزش و پرورش نگاه  ما نباید تنها به بحث آموزش باشد بلکه توجه به مقوله تربیت بدنی که نقطه شروع آن از آموزش و پرورش است لازمه داشتن یک جامعه سالم و متعالی می باشد.

داودی اظهار امیدواری کرد: باید نگاه مان به حوزه ورزش و سلامت مثبت باشد چرا که رسالت های اصلی آموزش و پرورش شکوفا کردن استعدادهای دانش آموزان در عرصه های مختلف به خصوص ورزش می باشد. جانمراد داودی همچنین با تقدیر از سارینا مرادی که در مسابقات عترت و نماز با حضور یک هزار و ۳۰۰ دانش آموز از سراسر کشور در مشهد برگزار شده بود و موفق به کسب مقام سوم در قسمت نهج البلاغه گردید این مهم را در سایه عنایت قرآن و اهتمام دست اندرکاران اداره آ»وزش و پرورش و معاونت پرورشی این اداره دانست.

عبدالرضا صالحی معاون ابتدایی اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان نیز در سخنانی اظهار کرد: نگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی به امر ورزش و جوانان نگاه ویژه ای ست به همین دلیل آموزش و پرورش مسجدسلیمان نگاه ویژه ای به ورزش و جوانان همچنین فرهنگ دارد و توانست موفقیت هایی را نیز در این حوزه کسب نماید. وی با تقدیر از اسدی رییس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد همچنان شاهد موفقیت های دانش آموزان در رشته های مختلف ورزشی باشیم.

لازم به ذکر است در این مراسم از آقایان:دانش خسروی، آرین قاسمی، سعید حسین پور، حسین قاسمی، مریم کاظمی راد، مریم عالیپور و آزیتا پرانداخ با لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.