• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

فرجام تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از توقف برجام

  • کد خبر : 33652
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ صادق مرادی: امریکا در حالی از برجام خارج شد که یک ماه از لیگ برتری شدن نفت مسجدسلیمان می گذشت. قیمت دلار، طلا، آهن و …به شدت افزایش پیدا کرده، رفت آمدها در سطوح بالای سیاسی میان ایران و کشورهای طرف توافق شدت یافته و بازار نفت آبستن حوادث بی پایانی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ صادق مرادی: امریکا در حالی از برجام خارج شد که یک ماه از لیگ برتری شدن نفت مسجدسلیمان می گذشت. قیمت دلار، طلا، آهن و …به شدت افزایش پیدا کرده، رفت آمدها در سطوح بالای سیاسی میان ایران و کشورهای طرف توافق شدت یافته و بازار نفت آبستن حوادث بی پایانی است. اما هیچ کدام از این ها برای فوتبال دوستان شهر مسجدسلیمان اهمیتی ندارد.
آن چه اکنون برای جوانان مسجدسلیمانی و همه بختیاری های ایران و جهان مهم است، سرنوشت تیم نفت بختیاری است و موضوعی که با دقت از سوی هواداران نفت رصد می شود نوع تصمیم گیری مدیران این تیم در سطوح کلان و جزئی تر است.
تجربه ناکامی فوتبال مسجدسلیمان در فصل ۹۳-۹۴ هرچند تلخ بود اما حالا هم هواداران می دانند دقیقا از مسئولین چه می خواهند و احتمالا مدیران هم به روشنی دریافته اند که چه اقداماتی را باید برای حضور پر قدرت و مداوم نفت در لیگ برتر انجام دهند.
در حالیکه در فصل ۹۳ و هم اکنون از سوی وزارت نفت به عدم حمایت مالی آن وزارت از تیم های لیگ برتری و لزوم جذب حامی مالی برای تیم ” بختیاری” تاکید شده است، مسئولین ما اولا باید بدانند دیگر دنباله کاسه خالی وزارت نفت نباشند.
دوم اینکه زمان برای جذب حامی کافی است و هیچ بهانه ای برای تعلل در این امر مهم پذیرفتنی نیست.
زیرا جذب حامی مالی درحالیکه تیم نفت در کشور به نفت بختیاری شهرت دارد کار چندان سختی نیست.
نفت عیار سنجش “غیرت بختیاری” است.جوانان بیکارو نیازمند مسجدسلیمانی باهمراهی و همیاری تیم غیرت خودرا نشان داده اند. و اکنون زمان اثبات غیرت سرمایه داران و سرمایه گزارن بختیاری است.
سقوط نفت یعنی خطشه بر ارزش های اصیل غیرتمندی دولتمندان و دولتمردانی  که می توانستند اندکی از سرمایه خود را صرف اعتلای نفت کنند اما نکرده اند. زیرا تیم نفت تمام آن چیزی است که در قلب جوانان بیکار، سرگردان و نومید بختیاری مانده است.
سومین نکته، موضوع پر اهمیت جذب کادر فنی و بازیکنان درجه یک است.
مسئولین نفت نباید در جذب بازیکن خست به خرج دهند. زیرا تیم نفت در وحله اول تیم شهر مسجدسلیمان است نه تیم مدیران نفت.
مدیران ما باید بدانند جذب بازیکن و مربی خوب و نگهداشت نفت در لیگ برتر با جذب اسپانسر معتبر در سریع ترین زمان ممکن حاصل می شود.
در پایان ذکر این نکته ضروری است که جذب بازیکنان خوب هیچ ارتباطی به توقف برجام ندارد زیرا هم بازیکنان طراز اول مورد نیاز تیم عمدتا وطنی هستند و هم پرداختی به بازیکنان برحسب ریال است و نه دلار.
پس دوباره و چند باره تاکید می کنیم سقوط و بقا تیم نفت بختیاری هیچ ارتباطی به برجام ندارد بلکه به غیرت سرمایه داران بختیاری و تلاش مسئولین محلی وابستگی کامل دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33652

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. آقای صادق مرادی شما چرا توپ را توی زمین مردم میندازی؟؟

    چرا شرکت نفت نباید حمایت مالی کنه؟

    واقعا جای تاسف داره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.