• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از:
اولین جلسه شورای اداری سال ۹۷ در مسجدسلیمان + تصاویر

  • کد خبر : 32996
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶

حجت الاسلام امینی: شعار امسال مقام معظم رهبری یک شعار استراتژیک اقتصادی و چند بعدی ست و تعیین افق روشنی برای آینده می باشد/ خوشحالم از این که می بینم در شهرمان اعتدال به همراه عقلانیت برقرار است/ هفت امامزاده شجره دار در سرزمین ما مدفون هستند که متاسفانه آن گونه که باید نتوانسته ایم […]

حجت الاسلام امینی:

شعار امسال مقام معظم رهبری یک شعار استراتژیک اقتصادی و چند بعدی ست و تعیین افق روشنی برای آینده می باشد/ خوشحالم از این که می بینم در شهرمان اعتدال به همراه عقلانیت برقرار است/ هفت امامزاده شجره دار در سرزمین ما مدفون هستند که متاسفانه آن گونه که باید نتوانسته ایم آن را برجسته کنیم

فرماندار مسجدسلیمان:

همه ظرفیت های لازم برای این که مسجدسلیمان به یک قطب گردشگری مذهبی و طبیعی تبدیل شود وجود دارد/ اداره میراث فرهنگی شهرستان هر چه سریع تر سند گردشگری شهرستان را تدوین و ارائه نماید/ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش کند همایش های نوروزی طوایف بختیاری را به نام ایل بختیاری به ثبت ملی برساند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان با حضور حجت الاسلام امینی امام جمعه، علیرضا گوروئی فرماندار، اعضای شوراب تامین و شورای اداری، همچنین اهالی رسانه شهرستان در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان امام جمعه مسجدسلیمان در سخنانی ضمن تبریک سال نو با اشاره به نام گزاری سال جدید گفت: شعار امسال مقام معظم رهبری یک شعار استراتژیک اقتصادی و چند بعدی ست و تعیین افق روشنی برای آینده می باشد. به همین دلیل رهبر معظم انقلاب مسئله اصلیِ امسال را نیز همچون سال های قبل، مسئله اقتصاد و معیشت مردم خواندند و با تأکید بر «تولید ملی» به‌عنوان محور اساسی در حل مشکلات اقتصادی، فرمودند: اگر تولید ملی با همت و پیگیری همگانی شتاب بگیرد، بسیاری از مشکلات معیشتی مردم و مسائل اشتغال و سرمایه‌گذاری حل خواهد شد و آسیب‌های اجتماعی کاهش زیادی خواهد یافت…

امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بسیار خوشحالم از این که می بینم در شهرمان اعتدال به همراه عقلانیت برقرار است یکی از نمونه های آن برگزاری همایش های نوروزی بود که با تلاش همه مسئولین شهرستان از جمله نماینده محترم مردم، فرماندار و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرانجام خوبی داشت.

وی با اشاره به برگزاری همایش شیخ عبدالله بختیاری (شیخ پیاده) در اواخر سال گذشته گفت: شیخ عبدالله پیاده از چهره های نامدار ایل بختیاری ست که به کمک همه نخبگان و مردم همایشی در حد همایش های استانی در شهرستان برگزار کردیم که امیدوارم در سال های آینده این همایش پرشورتر از امسال برگزار گردد.

رییس شورای فرهنگ عمومی مسجدسلیمان با اشاره به نزدیک شدن ایام سوگواری امام موسی کاظم (ع) و برگزاری مراسم بزرگ در امامزادگان هفت شهیدان(ع) گفت: هفت امامزاده شجره دار در سرزمین ما مدفون هستند که متاسفانه آن گونه که باید نتوانسته ایم آن را برجسته کنیم که امیدواریم با تلاش همه مسئولان این منطقه به یک منطقه گردشگری مذهبی تبدیل گردد.

علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان و رییس شورای اداری شهرستان نیز در سخنانی اظهار کرد: سال ۹۶ سال خوبی برای مسجدسلیمان بود و علیرغم مشکلات اقتصادی که کشور با آن دست به گریبان بود پروژه پتروشیمی با پیشرفت بسیار قابل قبولی دارد حرکت می کند و انشالله تا پایان امسال فاز اول آن به بهره برداری خواهد رسید. وی ادامه داد: این مهم میسر نمی گردید مگر در سایه همدلی به وجود آمده در شهرستان به همراه یک کار تیمی خوب توسط امام جمعه محترم، نماینده پرتلاش مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران محترم دستگاههای اجرایی شهرستان و…

گوروئی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه بیشتر به میراث گردشگری طبیعی و مذهبی در شهرستان شد و گفت: همه ظرفیت های لازم برای این که شهرستان مسجدسلیمان به یک قطب گردشگری مذهبی و طبیعی تبدیل شود وجود دارد. هفت شهیدان می تواند ما را در حوزه گردشگری مذهبی جلو بیاندازد و کل منطقه را احیاء نماید که امیدواریم میراث فرهنگی با دقت بیشتری در این رابطه عمل نماید. وی ضمن تقدیر از شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: قطعاً شرکت نفت متفاوت تر از سال های گذشته عمل کرده است. نفت جزئی از فرهنگ ماست. اما در حوزه میراث گردشگری صنعت نفت انتظار داریم تلاش شان را بیشتر کنند. چاه شماره۱ بسیار مظلوم واقع شده است. امیدواریم موزه نفت نیز سریع تر به بهره برداری برسد.

ایشان از اداره میراث فرهنگی شهرستان خواست هر چه سریع تر سند گردشگری شهرستان را تدوین و ارائه نماید.

فرماندار مسجدسلیمان در ارتباط با برگزاری همایش های نوروزی در شهرستان نیز گفت: این همایش ها یک برند برای مسجدسلیمان است. در ابتدا به دلیل حضور جمعیت بالا در این همایش ها خیلی ها مخالف برگزاری این همایش ها بودند بنده به همراه امام جمعه، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پای این همایش ها ایستادیم و به گواه فرمانده محترم نیروی انتظامی در این سال حتی یک فقره تیراندازی نیز صورت نگرفت. وی همچنین از رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست کرد تلاش کند همایش های نوروزی طوایف بختیاری را به نام ایل بختیاری ثبت ملی برساند.

در این جلسه روسای سازمان برق، آب و نیروی انتظامی به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند. همچنین امین بهادروند به عنوان رییس جدید بانک ملی مرکزی شهرستان مسجدسلیمان معرفی گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32996

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با عرض سلام
    با سلام و تشکر از مسئولین محترم
    لطفا وضعیت و در صد پیشرفت پروژه های منطقه از جمله فرودگاه و راه آهن و جاده الیگودرز به لالی (مسجدسلیمان) و کار کارشناسی زمینهای کشاورزی مسجدسلیمان بزرگ برای کشت آبی زمینها و ….کارهای انجام شده در سال ۹۶ و برنامه برای سال ۹۷ را به اطلاع مردم بصورت شفاف برسانید .و در صورت عدم پیشرفت پروژه علت و خدایی نکرده کم کاریها را نیز بیان کنید .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.