• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

هافبک نفت مسجدسلیمان:
هیچ چیز تمام نشده است، مبارزه تا جشن صعود همچنان ادامه دارد

  • کد خبر : 32992
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- امیر حسین موسی زاده هافبک نفت مسجدسلیمان گفت : این که نفت را شانس نخست به صعود به لیگ برتر بدانیم، چیز عجیبی نیست ولی با این وجود، هنوز هیچ چیز تمام نشده و مبارزه تا جشن صعود همچنان ادامه دارد. نفت مسجدسلیمان پس از پیروزی مقابل برق جدید شیراز، تا […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- امیر حسین موسی زاده هافبک نفت مسجدسلیمان گفت : این که نفت را شانس نخست به صعود به لیگ برتر بدانیم، چیز عجیبی نیست ولی با این وجود، هنوز هیچ چیز تمام نشده و مبارزه تا جشن صعود همچنان ادامه دارد. نفت مسجدسلیمان پس از پیروزی مقابل برق جدید شیراز، تا حدود زیادی به صعود نزدیک شد. امیرحسین موسی زاده که در نیم فصل اول در رفسنجان حضور داشت با درخواست فکری به مسجدسلیمان رفت و توانست علاوه بر کارهای هجومی در پست هافبک دفاعی این تیم نیز خوش بدرخشد. گفتگوی ایشان را می خوانید:

از بازی با برق جدید آغاز کنیم، پیروزی خوبی کسب کردید.

پس از پیروزی دلچسبی که مقابل مس کرمان به دست آوردیم، با روحیه مضاعفی به مصاف برق جدید رفتیم و با استراتژی مناسبی که کادر فنی در نظر گرفت و تلاش بچه ها  توانستیم بازی را با یک برد قاطع به پایان برسانیم و صدرنشینی خودمان را تثبیت کنیم.

خیلی ها نفت را اولین تیم صعود کننده به لیگ برتر می دانند.

خب تیم نفت از هفته های ابتدایی لیگ تا پایان هفته سی ام صدرنشینی خود را حفظ کرده و فکر می کنم عملکردش در بازی های خانگی و خارج از خانه طوری بوده که شایستگی حضور در مکان اول جدول رده بندی را داشته باشد و اینکه نفت را شانس نخست به صعود به لیگ برتر بدانیم، چیز عجیبی نیست ولی با این وجود، هنوز هیچ چیز تمام نشده و مبارزه تا جشن صعود همچنان ادامه دارد.

نظرت در مورد دیدار با اکسین چیست؟

 اکسین تیم بسیار خوبی است که تا هفته گذشته جزو تیم های مدعی صعود محسوب می شد که با شکست برابر فجر از جمع مدعیان خارج شدند ولی با این وجود ما هم پس از دو پیروزی متوالی که به دست آوردیم، با روحیه مضاعف برای کسب سومین برد پیاپی پا به میدان می گذاریم که انشاله با این سه امتیاز گام بلندی برای صعود برداریم.

حرف پایانی.

همانطور که می دانید من در نیم فصل دوم از مس رفسنجان به نفت آمده ام و واقعا از زمان حضورم در این تیم میل صعود را در همه ارکان باشگاه لمس کردم. مسجد سلیمان مردم بی نظیری دارد که از خیلی از امکانات محروم هستند، به همین دلیل همه بچه ها و کادرفنی با تمام وجود تنها برای خوشحالی آنها می جنگند. در پایان هم دوست دارم سال نو را به همه مردم، به خصوص مردم مسجدسلیمان تبریک بگویم و انشالا در پایان فصل با هواداران خوب مان که در سرما و گرما از ما حمایت کردند، جشن صعود بگیریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.