• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

پاداش ۵۰۰ هزار تومانی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مسجدسلیمان به بازیکنان و کادر مربیان نفت مسجدسلیمان

  • کد خبر : 32941
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مسجدسلیمان پس از برد قاطعانه تیم نفت مسجدسلیمان مقابل برق جدید شیراز و بمنظور ایجاد انگیزه و حمایت از بازیکنان این تیم در مسیر راهیابی به لیگ برتر مبلغ ۵۰۰ هزار تومان بعنوان پاداش برای هرکدام از بازیکنان و کادر مربیان نفت مسجدسلیمان در نظر گرفت. […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مسجدسلیمان پس از برد قاطعانه تیم نفت مسجدسلیمان مقابل برق جدید شیراز و بمنظور ایجاد انگیزه و حمایت از بازیکنان این تیم در مسیر راهیابی به لیگ برتر مبلغ ۵۰۰ هزار تومان بعنوان پاداش برای هرکدام از بازیکنان و کادر مربیان نفت مسجدسلیمان در نظر گرفت.
به گزارش خبرنگار ما یکی از اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان گفت: این پاداش بزودی و قبل از بازی بعد اهداء خواهد شد و تا پایان لیگ نیز حمایت قاطع خود را از تیم نفت خواهیم داشت و علاوه بر این درصورت راهیابی تیم به لیگ برتر، هدایای نفیسی از سوی شورای شهر و شهردار درنظر گرفته خواهد شد و شورا آمادگی خود را جهت هرگونه حمایت تا قهرمانی و راه یافتن به لیگ برتر اعلام می دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. ببخشید انگار وضع مالی شهرداری خیلی خوبه که به نفت و مجموعه زیر نظر وزارت نفت کمک میکنه..یکی نیست بگه آقایون شورا و شهردار شما اگه بیل زنا هستید باغچه خودتون رو بیل بزنید.. بفکر پرسنل زحمتکش شهرداری باشید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.