• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 3
1

رئیس هیات گلف مسجدسلیمان خبر داد:
سومین دوره مسابقات پیشکسوتان گلف مسجدسلیمان و بزرگداشت شهید بهنام محمدی در مسجدسلیمان برگزار می شود

  • کد خبر : 32578
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سومین دوره مسابقات پیشکسوتان گلف مسجدسلیمان و یادواره شهید بهنام محمدی در مسجدسلیمان برگزار می شود. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیات گلف مسجدسلیمان، ابوذر شجاعی برجوئی رئیس هیات گلف مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت:این مسابقات طی روزهای پنجشنبه و جمعه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سومین دوره مسابقات پیشکسوتان گلف مسجدسلیمان و یادواره شهید بهنام محمدی در مسجدسلیمان برگزار می شود. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیات گلف مسجدسلیمان، ابوذر شجاعی برجوئی رئیس هیات گلف مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت:این مسابقات طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۰ و ۱۱ اسفندماه) به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان و در باشگاه گلف شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان(آقایان) با حضور تیم هایی از شهرستان های استان خوزستان برگزار می شود. شجاعی ادامه داد: تیم های نفت,تاراز و آزادگان از مسجدسلیمان,ملی حفاری و سورتمه از اهواز,نفت امیدیه ، هیات گلف و پتروشیمی آبادان در این دور از مسابقات با هم به رقابت خواهند پرداخت و در پایان مسابقات به تیم ها و نفرات برتر هدایایی اهدا خواهد شد. لازم به ذکر است که ورزش گلف برای اولین بار در کشور از شهرستان مسجدسلیمان آغاز شد و هم اکنون اولین زمین گلف کشور متعلق به شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان می باشد که در منطقه بی بیان مسجدسلیمان قرار دارد و هر ساله مسابقات مختلفی را میزبانی می کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32578

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.