• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

پیش بازی فجر سپاسی شیراز – نفت مسجدسلیمان

  • کد خبر : 32172
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۳۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در چهارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا و از ساعت ۱۴ دو تیم فجر سپاسی شیراز و نفت مسجد سلیمان به مصاف هم می روند. مروری خواهیم داشت به آمار و عملکرد دو تیم پیش از این دیدار: تیم فوتبال فجر سپاسی در هفته […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در چهارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا و از ساعت ۱۴ دو تیم فجر سپاسی شیراز و نفت مسجد سلیمان به مصاف هم می روند.

مروری خواهیم داشت به آمار و عملکرد دو تیم پیش از این دیدار:

تیم فوتبال فجر سپاسی در هفته بیستم مسابقات در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم مس رفسنجان رفت، دیداری که در پایان با پیروزی دو بر یک تیم میزبان به پایان رسید اما تیم نفت مسجدسلیمان در خانه پذیرای تیم ایرانجوان بوشهر بود و موفق شد مهمان انتهای جدولی خود را با سه گل شکست دهد.

تیم میزبان در صورت برتری در این دیدار و عدم نتیجه گیری تیم های برق جدید و اکسین می تواند به رده پنجم جدول صعود کند، تیم مهمان نیز چنانچه موفق شود سه امتیاز این بازی را از آن خود کند می تواند صدرنشینی خود را قاطع تر از پیش کند.

طلایی پوشان شیرازی از مجموع بیست دیداری که برگزار کرده اند نه پیروزی، پنج تساوی و شش شکست را بدست آورده اند و با ۳۲ امتیاز و تفاضل گل کم تر نسبت به تیم های برق جدید و اکسین در رده هفتم جدول جای دارند، طلایی پوشان مسجدسلیمانی نیز سیزده پیروزی، شش تساوی و یک شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و با ۴۵ امتیاز و اقتدار کامل صدرنشین جدول رده بندی مسابقات هستند.

تیم فجر تا بدین جای کار در مصاف با حریفان نوزده گل به ثمر رسانده و در مقابل چهارده گل نیز دریافت کرده است، تیم نفت نیز در تقابل با رقبا بیست و نه بار موفق به گلزنی شده است و یازده بار نیز دروازه خود را باز شده دیده است، این تیم یکی از بهترین خطوط حمله و دفاع لیگ را در اختیار دارد. فجری ها که در این فصل بر خلاف فصل گذشته شرایط بهتری داشته اند و از لحاظ در اختیار داشتن بازیکنان موثر چندان در تنگنا نیستند اگر چه در اوایل نیم فصل نخست رقابت ها عملکرد چندان جالبی نداشتند اما رفته رفته به شرایط ایده آل نزدیک شدند و به جمع مدعیان صعود پیوستند، آن ها در حال حاضر با تیم دوم جدول تنها شش امتیاز اختلاف دارند و امیدوارند با جبران این اختلاف بتوانند به صدر جدول نزدیک شوند. تیم نفت مسجدسلیمان نیز یکی از مدعیان بی چون و چرای این فصل لیگ دسته اول بوده است، این تیم با ۴۵ امتیاز صدرنشین قاطع جدول رده بندی است و بخت نخست قهرمانی و صعود به لیگ برتر بشمار می رود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.