• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

داريوش يزدي: مسوولان بدانند برای لیگ یک ايران برنامه‌ریزی می‌کنند نه لیگ برتر انگلیس!

  • کد خبر : 3151
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم در برنامه‌ریزی‌که مسوولان برای لیگ يك انجام می‌دهند، دقت ‌نظر بیشتري داشته باشند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان داریوش یزدی درباره تساوي تيمش برابر لوله يزد در هفته دوم ليگ دسته يك كشور اظهار کرد: بازی دیروز خیلی خوب بود و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم در برنامه‌ریزی‌که مسوولان برای لیگ يك انجام می‌دهند، دقت ‌نظر بیشتري داشته باشند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان داریوش یزدی درباره تساوي تيمش برابر لوله يزد در هفته دوم ليگ دسته يك كشور اظهار کرد: بازی دیروز خیلی خوب بود و تیم ما خیلی خوب و پر قدرت ظاهر شد. در تمام جریان بازی توپ و میدان در اختیار ما بود و چندین موقعیت گل هم داشتیم که آن‌ها را از دست دادیم. یک گل، تضمین خوبی برای پیروزی نیست و در پايان بازی ما در دقیقه 92 گل مساوی را از تیم حریف دریافت کردیم.

وی ادامه داد: واقعاً بازی خوب و با کیفیتی را انجام  دادیم. این بازی یک امتیاز برای ما داشت که جای امیدواری برای تیم ما است. بازیکنان تیم واقعاً در بازی دیروز تلاش خودشان را کردند و من از عملکرد آن‌ها راضی هستم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان درخصوص تیم حریف بیان کرد: با توجه به این که تیم حریف تغییر و تحولات زیادی داشته، طبیعی است که این تیم در بازی‌هاي اول خود نتواند آن پتانسیل های لازم را به نمایش بگذارد.

وی با گله‌مندي از فدراسیون به دلیل برنامه‌ریزی فشرده لیگ يك گفت: انجام هر چهار روز یک بازی برای ما برنامه‌ریزی شده است كه خيلي دشوار است. امیدوار هستم در برنامه‌ریزی‌ که در آینده انجام می شود، مسوولان دقت نظر بیشتری داشته باشند و بدانند که برای لیگ یک ايران برنامه ریزی می کنند نه لیگ برتر انگلیس!

یزدی در پایان درخصوص بازی هفته آینده تيمش برابر تیم پیکان گفت: ما در جام‌حذفی یک بازی با این تیم داشته ایم و شناخت ما نسبت به قبل از این تیم بیشتر شده است. امیدوار هستیم این شناخت و آنالیزی که تا روز بازی از این تیم داريم به ما کمک کند تا یک بازی خوب با این تیم داشته باشیم و سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

منبع/ايسنا

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.