• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

نماینده مسجدسلیمان:
بسیج بر پایه ارزش‌های انسانی شکل گرفته است

  • کد خبر : 31292
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علی عسکر ظاهری گفت: در حوادث غیر مترقبه مانند زلزله اخیر غرب کشور بسیج مردمی با گذشتن از جان، اموال و وقت خود نشان دادند که توانمندترین قابلیت و نیرو هستند. علی عسکر ظاهری با تبریک هفته بسیج بر همه دوستداران فرهنگ بسیج، اظهار داشت: فرهنگ بسیج بر پایه ارزش‌های انسانی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علی عسکر ظاهری گفت: در حوادث غیر مترقبه مانند زلزله اخیر غرب کشور بسیج مردمی با گذشتن از جان، اموال و وقت خود نشان دادند که توانمندترین قابلیت و نیرو هستند.

علی عسکر ظاهری با تبریک هفته بسیج بر همه دوستداران فرهنگ بسیج، اظهار داشت: فرهنگ بسیج بر پایه ارزش‌های انسانی شکل گرفته است و حضرت امام با همه شناخت خود این عنوان را برای سازندگی در کشور و  جهان خصوصا امورات تخصصی سازماندهی کرد. نماینده مسجدسلیمان، لالی و هفتکل در مجلس با بیان این که حضرت امام با استراتژی نجات جهان اسلام فرهنگ بسیج را تقویت کردند، گفت: وقتی بسیج در دفاع از کشور، مبارزه با بی‌سوادی، عمران، اقتصاد، سیاست و در همه زمینه‌ها وارد شد چون یک فرهنگ ناشی از اعتقادات، ارزش‌ها، شجاعت، از خود گذشتگی و دفاع از محرومین بود توانست موفق شود.

ظاهری عبده‌وند بیان کرد: یکی از برگ‌های زرین بسیج در دفاع مقدس بود که باعث افزایش جایگاه و اعتبار ایران خصوصا در خارج از مرزها شد. وی با بیان اینکه هرجا ورود ما در کشور مثل آبادانی‌ها و موضوع سلامت بسجی وار بوده، حرکت درخشانی را شاهد بودیم، عنوان داشت: هرجایی که بسیج مردمی وارد شود همه چیز را از عزت، اعتبار و ارزش همراه خود می‌آورد. وی اظهار داشت: در حوادث غیر مترقبه مانند زلزله اخیر غرب کشور بسیج مردمی با گذشتن از جان، اموال و وقت خود نشان دادند که توانمندترین قابلیت و نیرو هستند.

ظاهری با تشکر از همه کسانی که در زلزله اخیر کمک کردند، بیان داشت: قابلیت خوبی که می‌توانست بهتر و در فرصت طلایی‌تر کار کند و امورات را پیش ببرد، یک ساماندهی بسیجی بود. اما یقین دارم که با ساماندهی خوبی که توسط بسیج انجام می‌شود شهر بهتر از قبل ساخته می‌شود. وی افزود: وقتی مردم با ارزیابی دقیق پی می‌برند که مسیر حرکتشان با این فرهنگ هم‌سویی دارد به آن مجموعه گرایش پیدا می‌کنند.

رهیاب

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.