• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

پیش باری نفت مسجدسلیمان – اکسین البرز

  • کد خبر : 31193
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۹:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان: در مهم ترین دیدار هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا و از ساعت ۱۵:۱۵ دو تیم نفت مسجدسلیمان و اکسین البرز در استادیوم شهید بهنام محمودی به مصاف هم می روند. حال مروری کلی خواهیم داشت به آمار و عملکرد دو تیم تا بدین جای کار: نیم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان: در مهم ترین دیدار هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا و از ساعت ۱۵:۱۵ دو تیم نفت مسجدسلیمان و اکسین البرز در استادیوم شهید بهنام محمودی به مصاف هم می روند.

حال مروری کلی خواهیم داشت به آمار و عملکرد دو تیم تا بدین جای کار:

نیم نگاهی به دیدارهای هفته گذشته دو تیم:

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته سیزدهم مسابقات در دیداری خارج از خانه مقابل دیگر تیم مدعی رقابت ها “برق جدید فارس” با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد. تیم اکسین البرز نیز در خانه موفق شد با یک گل دیگر تیم شیرازی رقابت ها “فجر سپاسی” را شکست دهد.

بررسی اجمالی تقابل دو تیم در این دیدار

نفتی ها که در زمره تیم های شگفتی ساز لیگ دسته اول بشمار می روند و در ابتدای فصل کسی به مدعی بودن شان هم فکر نمی کرد در هفته های اخیر نیز نتایج خوبی کسب کرده اند و توانسته اند با کم ترین نوسان ممکن جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی تثبیت کنند. آن ها اگر بتوانند روند فعلی را تا پایان فصل حفظ کنند می توانند به لیگ برتر راه یابند. اکسینی ها نیز شرایطی تقریبا مشابه با حریف خود دارند، آن ها علی رغم استارت دیر هنگام عملکرد خیره کننده ای تا بدین جای کار داشته اند و جایگاهی قابل قبول را در جدول به خود اختصاص داده اند.

مروری بر آمار و ارقام به جای مانده از عملکرد دو تیم تا پایان هفته سیزدهم:

طلایی پوشان نفت از سیزده دیدار گذشته نه پیروزی، سه تساوی و یک شکست را بدست آورده اند و با ۳۰ امتیاز صدرنشین بلا منازع جدول رده بندی هستند، طلایی پوشان اکسین نیز شش پیروزی، چهار تساوی و سه شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و با ۲۲ امتیاز در رده پنجم جدول حضور دارند.

مسجدسلیمانی ها تا بدین جای کار در مصاف با حریفان هجده گل به ثمر رسانده اند و تنها شش گل دریافت کرده اند، البرزی ها نیز در تقابل با رقبا سیزده بار موفق به عبور دادن توپ از خط دروازه شده اند در حالی که نه بار نیز توپ از خط دروازه شان عبور کرده است.

کسب سه امتیاز و تاثیر آن بر جایگاه دو تیم در جدول رده بندی:

تیم میزبان در صورت پیروزی در این دیدار می تواند صدرنشینی خود را همچنان تداوم بخشد. تیم مهمان نیز چنانچه موفق شود سه امتیاز این بازی را از آن خود کند در صورت ناکامی تیم های بادران و برق جدید در کسب نتایج لازم با بهبود بخشیدن به تفاضل گل های خود به رده سوم جدول نیز صعود کند.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.