• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 3
1

پوشش امدادی هلال‌ احمر مسجدسلیمان در مرز چذابه + تصاویر

  • کد خبر : 30963
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰:۵۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان از پوشش و ارائه خدمات امدادی توسط نجاتگران این جمعیت به زائران در مرز چذابه خبر داد.  رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان  در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: روز گذشته دکتر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور به همراه مدیرعامل  محترم جمعیت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان از پوشش و ارائه خدمات امدادی توسط نجاتگران این جمعیت به زائران در مرز چذابه خبر داد.  رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان  در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: روز گذشته دکتر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور به همراه مدیرعامل  محترم جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان و دیگر مسئولان سازمان امداد ون جات کشور و استان از پایگاه امدادی دیدن و از تیم عملیاتی مسجدسلیمان تقدیر و تشکر کردند. باقری افزود:تیم امدادی مسجدسلیمان با نام پایگاه امام سجاد(ع) از روز هفتم تا بیست و چهارم آبان ماه به زائران در مرز چذابه خدمات دهی می کند.

وی ادامه داد:برای رفاه هر چه بهتر زائران مکان هایی برای استراحت و اسکان اضطراری تعبیه شده است. باقری در خصوص ارائه هر چه بهتر خدمات امدادی توسط نجاتگران به زائران اذعان داشت: در چند روز گذشته دوره های بازآموزی امدادی لازم برای نجاتگران شرکت کننده در این طرح توسط امداد و نجات استان برگزار شده است و نجاتگران از آمادگی کاملی برای خدمت رسانی برخوردار می باشند.

باقری با توجه به مشکل ریزگردهای اخیر در منطقه گفت: برای سلامتی زائران تعداد ۳۰۰۰(سه هزار) عدد ماسک مناسب بین زائران توزیع گردیده است. شاپور باقری اظهار داشت: یک دستگاه آمبولانس و ۴ نفر از نیروهای این جمعیت به همراه تجهیزات لازم از جمله،چادر،داروهای مورد نیاز،دستگاهای تست قند و فشار خون،انواع بوروشور های سلامتی و نقشه های مورد نیاز مسیر در منطقه چذابه مستقر می باشند.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=30963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.