• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

بازدید نمایندگان مسجدسلیمان و شوشتر از روند ساخت آستان مقدس امامزاده بابا زاهد(ع) + تصاویر

  • کد خبر : 30895
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا. ،لالی، هفتگل و سردار گیلانی نماینده مردم شوشتر به همراه منوچهر ورناصری فرماندار شهرستان اندیکا و تعدادی از مسئولین منطقه از روند ساخت آستان مقدس امامزاده بابا زاهد (ع) بازدید به عمل آمد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان علی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا. ،لالی، هفتگل و سردار گیلانی نماینده مردم شوشتر به همراه منوچهر ورناصری فرماندار شهرستان اندیکا و تعدادی از مسئولین منطقه از روند ساخت آستان مقدس امامزاده بابا زاهد (ع) بازدید به عمل آمد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل با تقدیر از همه مدیران و مسئولین که پیگیر کار امامزاده بابازاهد (ع) هستند گفت: همه ما در سایه نورانی بقاع متبرکه است که زندگی پر خیر و برکت داریم که باید شکرگزار این برکت و نور باشیم. عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: بعد از گذشت چند دهه که به دلیل مشکلات زیاد منطقه، پروژه های عمرانی سرعت کمی داشته اند به لطف خداوند و مساعدت دولت مردان این پروژه با سرعت بیشتری در حال انجام است. ظاهری ادامه داد: باید تلاش کنیم تا این آستان مقدس به نوعی آماده شود که در خور شان و جایگاه این بزرگوار باشد.

سردار گیلانی نماینده مردم شوشتر نیز ضمن تقدیر از همه مسولین و مردم حاضر در بازدید و تشکر ویژه از مهندس ظاهری به سبب پیگیری ها و تلاش های شبانه روزی در خصوص بقعه متبرکه بابا زاهد(ع)یادآور شد: منطقه زیارتی سیاحتی بقعه متبرکه می تواند ظرفیت خوبی برای منطقه و استان باشد که این ظرفیت را ما مسئولین به کمک مردم باید ایجاد کنیم. وی با اشاره به آثار برکات امام زادگان در این مناطق و این که این امامزادگان مایه آرامش و خیر و برکت هستند و باید قدردان این آرامش باشیم خواستار پیگیری هر چه سریع تر روند بازسازی این اماکن مقدس شدند.

لازم به ذکر است در ابتدای این بازدید رشیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجدسلیمان گزارشی از روند پیگیری امورات عمرانی بقعه موصوف از همه کسانی که به نوعی مساعدت و پیگیری نمودند تقدیر و تشکر کرد. رشیدی در ادامه افزود: در سایه تلاش، وحدت و همدلی ست که می توان بر مشکلات فائق آمد وی ادامه داد: مناطق کم تر توسعه یافته این ظرفیت را دارند که با تلاش و کوشش بتوان باور توانستن را تقویت و نهادینه نمود…در پایان مسئولین از روند بازسازی و بتن ریزی شناژ کف بقعه موصوف بازدید کردند.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=30895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.