• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

دو انتصاب جدید در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

  • کد خبر : 3056
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حکم مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان رییس اداره تدارکات و امور کالا و همچنین رییس دفتر مدیرعامل این شرکت منصوب شد . به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس ابراهیم پیرامون طی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حکم مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان رییس اداره تدارکات و امور کالا و همچنین رییس دفتر مدیرعامل این شرکت منصوب شد .

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس ابراهیم پیرامون طی احکام جداگانه ای آقای علیرضا کرطلائی را به سمت رییس اداره تدارکات و امور کالا و قاسم صالحی را به سمت رییس دفتر مدیرعامل و دبیرخانه این شرکت منصوب کرد .

وی در این احکام از زحمات و تلاش های آقای ناصر نجفی در مدت تصدی مسئولیت اداره تدارکات و امور کالا و ابراهیم شیرانی پور در مدت تصدی ومسئولیت رییس دفتر مدیرعامل تقدیر و تشکر نمود.

وی در حکم انتصاب رییس اداره کالا با برشمردن پاره ای از مسئولیت های ایشان یادآور شد : برنامه ریزی ،  هدایت، سرپرستی و کنترل کلیه فعالیت های کالای شرکت – نظارت و پیگیری و حمل به موقع محمولات با رعایت اصول اقتصادی، اتخاذ تصمیمات سریع جهت تأمین کالاهای ضروری – هدایت و سرپرستی فعالیت های مربوط به هماهنگ نمودن سیستم کالای شرکت با مدیریت بازرگانی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی نفت ایران از اهم وظایف شما می باشد.

مهندس پیرامون همچنین در حکم انتصاب رییس دفتر مدیرعامل با برشمردن مسئولیت های ایشان یادآور شد: برنامه ریزی، هدایت و کنترل کلیه امور و فعالیت های دفتر مدیرعامل و دبیرخانه – پیگیری مسائل ارجاعی به ادارات داخل و خارج شرکت – نظارت در حفظ و نگهداری و ایمنی بایگانی اطلاعات و اسناد محرمانه دفتر مدیرعامل از جمله وظایف شما می باشد.

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از 5 شرکت بهره بردار تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب می باشد که با 105 سال سابقه ،  قدیمی ترین تولید کننده نفت و گاز کشور محسوب می شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. بلاخره یک نفر بر اساس لیاقت و شایستگی انتخاب شد.بازهم جای شکرش باقیه به آقای کرطلایی تبریک میگم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.