• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
3

محسن رضايي: هیچ یک از وزرای دولت یازدهم از قوم بختیاری انتخاب نشده است

  • کد خبر : 3050
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹

وی با بیان اینکه هیچ یک از وزرای دولت یازدهم از قوم بختیاری انتخاب نشده است، اظهار کرد: انتظار می‎رفت در چیدمان کابینه یازدهم از همه اقوام کشور استفاده شود و از همه ظرفیت‌های کشور بهره‌گیری شود. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دوران دفاع مقدس یکی از طلایی‌ترین دوران‌های تاریخ […]

وی با بیان اینکه هیچ یک از وزرای دولت یازدهم از قوم بختیاری انتخاب نشده است، اظهار کرد: انتظار می‎رفت در چیدمان کابینه یازدهم از همه اقوام کشور استفاده شود و از همه ظرفیت‌های کشور بهره‌گیری شود.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دوران دفاع مقدس یکی از طلایی‌ترین دوران‌های تاریخ ایران است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان محسن رضایی در جمع مردم لردگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: دوران دفاع مقدس یکی از طلایی‌ترین دوران‌های تاریخ ایران است که باید تا می‎توان با بهره‌گیری از درس‌های این دوران افق روشنی را برای نظام ترسیم کرد.

وی افزود: دفاع مقدس درس‌های بسیاری به ما داد که اگر آن‌ها را به کار گیریم بی‌شک به درجه بالایی از اقتدار و افتخار ملی می‎رسیم و اگر به آن بی‎توجه باشیم هزینه زیادی باید بپردازیم.

رضایی با بیان اینکه روحیه اعتماد به نفس مردم ایران در دوران دفاع مقدس احیا شد، گفت: در دوران دفاع مقدس به توانایی‌ها و ظرفیت‌های خود به خوبی واقف شدیم و درک این موضوع می‎تواند ما را در مهار تحریم‌ها و انجام مذاکرات با غرب کمک به سزایی کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نرمش قهرمانانه می‎تواند راهکار موثری برای نظام باشد، خاطرنشان کرد: این در حالی است که باید این تاکتیک از موضع قدرت و نه از موضع ضعف اجرایی شود تا در نهایت به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنیم.

رضایی بر ضرورت نگاه عادلانه به همه مناطق و استان‌های کشور تاکید کرد و گفت: یکی از مهمترین درس‌های دفاع مقدس توجه به همه اقوام و مناطق کشور است و امروز متاسفانه برخی بی‌عدالتی‌ها وجود دارد و در توزیع منابع ملی به درستی عمل نمی‏‏ شود که باید این نقص برطرف شود.

وی با بیان اینکه هیچ یک از وزرای دولت یازدهم از قوم بختیاری انتخاب نشده است، اظهار کرد: انتظار می‎رفت در چیدمان کابینه یازدهم از همه اقوام کشور استفاده شود و از همه ظرفیت‌های کشور بهره‌گیری شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 11
  1. اااااای بختیاری
    نه بخت داری ، نه یاری !!

  2. امیدواریم که آقای روحانی در فرصتهای پیش رو از خدمات نخبگان و سیاسیون همه اقوام از جمله بختیاریها که خدمات همه جانبه ای تاکنون به انقلاب و میهن عزیزمان نموده اند، بهره برده و جای گله ای از این بابت باقی نگذارند. بدیهی است تحقق این امر همت همتباران عزیز در جایگاههای مختلف را میطلبد، از رجال سیاسی گرفته تا اصحاب رسانه و… شایان توجه آنکه بجاست که در این راه برخی دوستان جنبه های مثبت و آثار و پیامدهای این انتصابها را مدنظر قرارداده و کمتر به حواشی و تخریب و …. بپردازند.

  3. قصد بی ادبی ندارم اما تا زمانی که شما به عنوان سرشناس ایل بختیاری اونجا هستین امیدی به انتخاب یک وزیر بختیاری نیست . زیرا که شما در یک جبهه مستحکم نمی ایستید و مدام تغییر جبهه میدهید پس نباید انتظار داشت که از شما برای پست وزارت استفاده نمود . اگر از روز اول در یک سمت قضیه بودید حتما تا بحال در یکی از دولت ها جایگاهی بهتر از این داشتید .

  4. میدونید چرا همیشه وزیر ترک و اصفهانی داریم؟؟
    چون اینها وقتی به منصبی میرسن شهر و دیار خودشون رو فراموش نمیکنن و همیشه در حال لابی گری در جهت منافع مردم شهرشون هستند و مردمشون هم “می خواهندشان”.
    اما جضرات رضایی فقط یاد گرفتن که بگویند ما دید فراقومی و فراملی داریم!!!
    در واقع یک چیزی توی دهن این سیاست نداران ساده گذاشته اند که باید دیدگاه فرا قومی و ملی داشت!
    اما خود مسئولان رده بالای دولت در پشت پرده همیشه زادگاه خودشون رو آباد کرده اند. مثلا” رفسنجان و یزد و گرمسار و مشهد و اصفهان و تبریز…

  5. دوم اینکه دیدار جناب رضایی با ما چه نتیجه و دست آوردی برای مسجدسلیمان خواهد داشت؟؟ هیچی.
    مثل همیشه برای دید و بازدید و مسائل شخصی یاد مسجدسلیمان افتاده اند. حالا شما برید استقبالشون و هی بگید شهرمان فلان مشکلات را دارد. از یک گوش می شنوند و از گوش دیگر بیرون میکنند… در نهایت هم می گوید من قدرت اجرایی ندارم و کاری از دستم بر نمی آید. یا اینکه یک عده از اطرافیان و هوادارانش می گویند ایشان از مهره های برجسته نظام هستند و نباید انتظار داشته باشیم دغدغه قومیت و زادگاهش را داشته باشد!

  6. دمت گرم مسجدسليماني عزيز ، دست خوش . حالا لابد برا دوره بعد كه ميخواد كانديداي رياست جمهوري بشه از الان ميخواد راي جمع كنه . مردم ما هم كه ساده و بدبخت
    دلم خونه دلم خونه هم وطن

  7. ایشان که می فرمایند دکتر روحانی هیچ وزیری از قوم بختیاری انتخاب نکرده اند صرفا جهت جلب توجه میفرمایند وگرنه هیچ فرقی برای ایشان ندارد
    مگر خود ایشان و برادر محترمشان که سالها مسئولیت داشتند چه گلی به سر مردم بختیاری زدند که حالا کس دیگری بخواهد بزند
    مهم این است که کسانی که مسئولیتی رو میپذیرند ابتدا تخصص و توانایی ان را داشته باشند و دوم اینکه خود را موظف به خدمت صادقانه بدانند و تمام تلاش خود را انجام دهند حالا از هر قوم و طایفه که باشند

  8. دوستان عزیز یکی از مشکلات بزرگ بختیاریها استعداد شگرف شان در تخریب همدیگر است، یکی میگوید آقای رضایی موضع مشخصی ندارد و دیگری او را تبلیغ برای دور آینده متهم میکند، مگر قرار است ایشان مانند من و شما فکر کند، او در تمام دوران یک موضع واحد داشته و از آن عدول نکرده به همین دلیل هم در جایگاه خود ثبات داشته است، او نه آن تندرویها را قبول دارد نه آن کند رویها را، خداوکیلی ارزش همان مقدار رای هم که آورد چندین برابر ارزشش بالاتر از رای كانديداهاي ديگر در سال پیش است تمام آن آرا احساسی بوده و پس از مدتی رای دهندگان در دیدگاههای خود تجدید نظر کرده یا میکنند، آنچه رضایی به آن می اندیشد و اعتقاد دارد یک رشد فکری و اقتصادی پایدار است نه رای های هیجاری که مانند ابر بهارند، می آیند و میبارند و بعد از ساعتی نه خبری از ابر است و نه باران، بیایید بدور از تعصبات قومی و طایفه ای به عملکرد دکتر رضایی نگاه کنید و آنرا تحلیل کنید، اگر در طول سالهای گذشته برای شهر خود کار در خور توجهی نکرد دلایل زیادی داشت، اولین دلیل عدم همراهی دیگ مسئولین اثر گذار در شهر که همواره او را تخریب کردند، دومین دلیلش نداشتن یک جایگاه قابل توجهی در حاکمیت یعنی جایگاهی که به منابع مالی دست داشته باشد، از طرفی مگر یادمان رفته که حدود سال پیش برای تغییر محل شهر به محل دیگری (پارسوماش) ایشان چقدر زحمت کشیدند اما بعضی ها آنقدر جوسازی کردند و سم تزریق کردند تا آن طرح کمرنگ شد و به حاشیه رفت اما خدا میداند که مسجدسلیمان از همین امر یعنی عدم انتقال شهر چقدر ضرر کرده ، ، آثار آن از هم اکنون پیداست و در آینده نزدیک با هجوم بیماریهای قلبی و ریوی آثارش مشهود تر خواهد شد، ای فرهیختگان شهر! بیایید و این نگاه های تنگ نظرانه را تغییر بدهیم و از هر کسی به اندازه توانش انتظار داشته باشیم و اگر کسی حتی به اندازه یک اپسیلن برای شهر فایده ای داشت دست رد بر سینه اش نزنیم و دستش را ببوسیم ، یک اپسیلن هم یک اپسیلن است از کنار هم قرار گرفتن همین اپسیلن ها بسیاری از مشکلات حل خواهد شد – به امید تغییر در تفکر تک تک ما بختیاریها!

  9. شما ديگه چرا جناب يوسفي نژاد… انتظار چنين طرز تفكري از شما نداشتم. اين چه حرفيكه مي زنيد. برادران رضايي مي توانستند مسجدسليمان را از اين وضعيت فلاكت بار نجات دهند. در مورد آراء هم من را شوكه كردي با اين تفكرت. حاج محسن طي اين چند دوره كه در انتخابات شركت كرد هرگز آرا او از مرز 4 ميليون گذر نكرد… يكي دو دوره هم كه دست هوادارانش را گذاشت تو ي حنا و انصراف داد. من فكر مي كنم شما احساسي و رويايي حرف زديد نه ديگران…

  10. •جناب مراد بختیاری عزیز،
    لطفا یکی از همان اپسیلن ها که میگویید حضرات رضایی توانستند برای مسجدسلیمان انجام دهند رو نام ببرید.
    من که هرچی فکر کردم چیزی به ذهنم نرسید چون بعد از این همه سال زندگی در مسجدسلیمان هیچوقت ندیدم که تغییری در شهر رخ داده باشد.

    • و مثلا بگویند دکتر سردار حاج محسن رضایی با استفاده از نفوذش در نظام فلان کارخانه یا فلان کتابخانه یا جاده و یا حتی یک مدرسه رو برای مسجدسلیمان ایجاد کرد.
    بر عکس چیزی که ما دیدم از بین رفتن تمام داشته های مسجدسلیمان بوده در این سالها.
    پول نفت شهر ما در تهران و اصفهان و مشهد و تبریز خرج میشود آب سدهای ما به جاهای دیگر میرود و برق آن فروخته و خرج شهرهای دیگر میشود و ما خودمان فقیر و تشنه و بی آب و برق هستیم. حضرات رضایی هیچوقت هیچ جا جلوی این تبعیض نایستاند و حتی انتقاد هم نکردند.

    • اگر می بینید جناب رضایی در انتخابات و عرصه سیاست موفق نمی شوند به این خاطر است که ایشون بیشتر از اینکه یک سیاست مدار باشند و دید وسیع سیاسی داشته باشند،یک فرد نظامی فرمانده و فرمانبردار بودند و در جنگ مهره بسیار مفید و خوبی بودند.و سپس خودشان کنار کشیدند.
    • ایشون متاسفانه سیاست ندارند. اگر داشتند میتوانستند با استفاده از سابقه درخشان خودش در سالهای انقلاب و همچنین با پشتوانه قوم بزرگ و اصیل ایرانی (قوم لر) خودشان را به بزرگان نظام تحمیل نمایند و به مناصب بالا دست یابند. اما ایشان نمیداند از این سوابق خوب و پشتوانه عظیم چطور استفاده کند که حتی خودشون هم گفتند بعضی از بزرگان نظام ادعا و افتخار همرزم بودن با شهید باکری در فلان عملیات را دارند! اما نمیداند این من بودم که باکری را باکری کردم!.
    و امروز حتی مردم قوم و دیارش از ایشان راضی نیستند.
    بعضی ها جو گیر میشن و ایشون رو با سردار اسعد مقایسه می کنند! اما سردار اسعد کجا و رضایی کجا. سردار اسعد یک سیاست مدار واقعی بود که توانست از پشتوانه قومی خودش حداکثر استفاده را بکند اما آقای رضایی در این زمینه ناتوان هستند. (چون بهشون یاد دادن که باید دید فراقومی و حتی فراملی داشته باشند! و هیچوقت نباید چیزی برای زادگاهش طلب کند و خودش رو کوچک بکند!! و فقط باید به امور مهم مثل مصالح نظام و انقلاب فکر بکند!)
    • البته ما مسجدسلیمانی ها و لرها در انتخابات حقیقتا” رسم گئوگری را بجا آوردیم و علی رغم اینکه از ایشان و برادرشان بشدت ناراضی هستیم اما بهشان رای دادیم و برایشان تبلیغ کردیم و رای جمع کردیم.
    • ضمنا” اگر ما از بزرگان شهرمان گله و انتقاد تند می کنیم به این خاطر است که هم آنها را دوست داریم و هم شهر مظلوممان را که حقش خورده شده.
    و معتقدیم که هر مسجدسلیمانی و بختیاری که به جایی رسیده به مسجدسلیمان و بختیاری مدیون است و باید دین خودش رو ادا کند. در عمل ادا کند نه در حرف.

  11. به نظر من مشکل برادران رضایی نیستندما خودمان مشکل داریم .با این که می توانستند برای شهر کاری کنند نکردند موافقم. ولی خدایش دل شیر میخواهدو همت عالی که از فقر به جایگاه برادران رضایی رسید.اینها ابروی مسجدسلیمان هستند.یکی دیگه را نام ببرید که بدون پشتوانه به چنین جایگاهی رسیده باشد!یا مهمترین عامل عقب ماندن شهر!شده وزیر،رییس جمهور یا هر مسولی که به شهر واردشودو مردم جمع می شوند نامه میدهند .
    شده یکی ازهزاران نامه مشکل شهرمان باشد؟خدایش نشده تمام مشکلات شخصی است.حالا ما بگیم برادران رضایی!ما مردم همیشه ناراضی هستیم و در موقعی که حقی از ما ضایع شود به جای پیگیری قانونی یا بی خیال میشویم یا دعوا شخصی راه می اندازیم یا سکوت می کنیم همیشه نباید دیگران را مقصر بدانیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.