• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 3
1

احمد زمانپور رییس شورای شهرستان مسجدسلیمان شد

  • کد خبر : 30377
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- احمد زمانپور عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به عنوان رییس شورای شهرستان مسجدسلیمان انتخاب گردید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در جلسه ای که ظهر امروز با حضور مهندس قنبری معاون فرماندار و منتخبین پنجمین دوره شورای های اسلامی شهر و روستای مسجدسلیمان برگزار شد احمد زمانپور با […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- احمد زمانپور عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به عنوان رییس شورای شهرستان مسجدسلیمان انتخاب گردید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در جلسه ای که ظهر امروز با حضور مهندس قنبری معاون فرماندار و منتخبین پنجمین دوره شورای های اسلامی شهر و روستای مسجدسلیمان برگزار شد احمد زمانپور با ۵ رای و اکثریت مطلق آرا به عنوان رییس شورای شهرستان مسجدسلیمان انتخاب گردید.

زمانپور در سخنانی ضمن تشکر از فرماندار و پرسنل خدوم فرمانداری و تشکر از منتخبین شورای اسلامی شهر و روستا اظهار داشتند: این شورا به عنوان شورای بالا دستی نقش نظارتی بر شوراهای پایین دستی دارد و اعضای آن باید تلاش کنند تا از این نقش به خوبی در مسیر پویایی شوراها استفاده کنند.

وی یادآور شد: در دوره جدید شوراها با توجه به ترکیبی که وجود دارد باید به تناسب به گذشته پویاتر و پیگیرتر نسبت به موضوعات مربوط به توسعه شهرستان باشیم و انتظار می رود تا ضمن بهره مندی از تجربه گذشته با بهره گیری از دانش روز و اشراف بر قوانین حضور پر رنگ تری در فعالیت های شوراها داشته باشد.

وی اضافه کرد: شوراهای اسلامی بازوان دستگاه های اجرایی در مسیر خدمات رسانی به مردم می باشند و با توجه به نقش انتخابی مردم در گزینش اعضای شوراها این افراد نمایندگان مردم و برآمده از مطالبات آنان هستند که باید به کارکردی درست براساس قانون به مطالبات موکلین خود پاسخگو باشند.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای جدید شورای اسلامی شهرستان مسجدسلیمان خواستار همراهی بیشتر این شورا با دستگاه های اجرایی در مسیر خدمات دهی به مردم و برنامه ریزی در مسیر توسعه مسجدسلیمان شد.

لازم به ذکر است در این جلسه نصراله صالح خواه به عنوان نایب رئیس ، خانم زینب احمدی به عنوان خزانه دار و رامین اسدی و نوراله باقری به عنوان منشی شورای شهرستان با رای اعضا انتخاب شدند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=30377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.