• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11769اخبار امروز : 2
2

بازدید معاون وزیر و مدیرعامل شهرک های صنعتی ایران از واحدهای صنعتی مسجدسلیمان + تصاویر

  • کد خبر : 30026
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- معاون وزیر و مدیرعامل شهرک های صنعتی ایران از پتروشیمی، آلومینیوم و شهرک صنعتی شماره یک مسجدسلیمان بازدید کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان علی یزدانی با حضور در مسجدسلیمان از دو کارخانه پتروشیمی و آلومینیوم همچنین از شهرک صنعتی شماره یک مسجدسلیمان دیدن کرد و در جریان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- معاون وزیر و مدیرعامل شهرک های صنعتی ایران از پتروشیمی، آلومینیوم و شهرک صنعتی شماره یک مسجدسلیمان بازدید کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان علی یزدانی با حضور در مسجدسلیمان از دو کارخانه پتروشیمی و آلومینیوم همچنین از شهرک صنعتی شماره یک مسجدسلیمان دیدن کرد و در جریان مشکلات این واحدها قرار گرفت. مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از روند کار پتروشیمی و آلومینیوم مسجدسلیمان بازدید و مشکلات این دو شرکت را مورد بررسی قرار داد .وی پس از آن از شهرک صنعتی شماره ۱ مسجدسلیمان دیدن و در دفتر مدیریت شهرک های صنعتی با جمعی از صنعت گران شهرستان به بررسی مشکلات زیرساختی و موانع تولید آن ها پرداخت.

معاون وزیر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در بازدیدی که از ۸ شهرک صنعتی در شهرستان های اندیمشک، گتوند، شوشتر و مسجدسلیمان داشتیم بالاترین درخواست در دو حوزه نقدیندگی و بخش زیر ساخت بود .

وی اظهار کرد: در بخش های مرتبط با تامین اجتماعی و سازمان مالیاتی در چهار چوب سیاست های اقتصاد مقاومتی برای تمام این موارد تدابیری اندیشه شده است. در حوزه نقدینگی در مسجدسلیمان حتما ما ظرف مدت ۲ هفته آینده گروهی را برای بررسی واحدهای تعطیل اعزام خواهیم کرد، که با همکاری فرمانداری علل و آسیب شناسی می شوند و راهکارهای هر مورد را بررسی خواهیم کرد و آن تعداد که قابل راه اندازی و صاحبان شان آمادگی لازم را داشته باشند در سال جاری قطعاً راه اندازی می شوند و سعی خواهیم کرد تا افزایش ظرفیت داشته باشیم.

یزدانی در خصوص بودجه برای راه اندازی شرکت ها گفت: منابع مالی در کشور با یک و نیم میلیارد تومان و با پیشنهاد دولت و موافقت مقام معظم رهبری جهت رونق و اشتغال با ۵۰ درصد پایین تر از مصوبه شورای پول و اعتبار در دستور کار مجلس قرار گرفته است .

ایشان همچنین در ارتباط با منابع مالی که در اختیار معاونت روستایی رییس جمهور است گفت: برای حوزه اشتغال وامی را با نرخ ۱۰ درصد با تعامل بانک کشاورزی در اختیار صنعتگران قرار خواهیم داد .

وی ادامه داد: با عزم جدی که در فرمایشات مقام معظم رهبری در دستور کار دولت قرار گرفته باید بتوانیم یک جهش خوبی را در سال جاری در شهرستان های کشور و مناطق روستایی آغاز کنیم تا سرمایه گذاری را در شهر و روستاهایی که پتانسیل لازم جهت اشتغال دارند ایجاد کنیم .

یزدانی در پاسخ خبرنگار ما که گفت: مردم از وعده ها خسته شده اند گفت: من قول می دهم تا به جد برای حل مشکلات شهرک صنعتی مسجدسلیمان تلاش کنیم و بتوانیم اشتغال را برای جوانان این شهرستان ایجاد کنیم.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=30026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.