• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
3

دكتر ابراهيمي خبر داد:
افتتاح و راه اندازی سایت امحاء پسماندهای عفونی بیمارستان ۲۲بهمن نمره۲

  • کد خبر : 29331
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان، تعدادی از مسئولین و اهالی رسانه یکی از پیشرفته ترین دستگاههای بی اثر سازی زباله در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان افتتاح گردید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان دکتر شهرام ابراهیمی مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان در این ار تباط گفت: اهمیت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان، تعدادی از مسئولین و اهالی رسانه یکی از پیشرفته ترین دستگاههای بی اثر سازی زباله در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان افتتاح گردید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان دکتر شهرام ابراهیمی مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان در این ار تباط گفت: اهمیت مدیریت پسماندهای عفونی و بیمارستانی بر کسی پوشیده نیست. تکمیل حلقه بی اثرسازی زباله های آلوده به میکروب از اولویت های نظام سلامت است در این راستا شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان نیز با تکمیل این پروژه که از مدت ها پیش آغازگردیده بود اما در بین مشکلات عدیده اداری فنی معطل مانده بود با پیگیری ها و رایزنی های بسیار نهایتاً به ثمر نشست و امروز شاهد راه اندازی این دستگاه می باشیم.

دکتر ابراهیمی در ادامه عنوان کرد: دستگاه نصب شده از بروزترین و پیشرفته ترین تکنولوژی برای بی اثرسازی زباله های عفونی برخوردار است. این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال انجام و تکمیل گردید و به امید خدا از این پس موضوع پسمانده عفونی شهرستان به طریق علمی و اصولی مدیریت می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان در پایان افزود: شایسته است از حمایت ها و زحمات ریاست محترم دانشگاه جندی شاپور اهواز و معاون محترم درمان دانشگاه وهمچنین ازحمایت و پیگیری های نمایند محترم مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی جناب مهندس ظاهری و مسئولین محترم شهرستان از جمله فرماندار محترم و مهندس نجاتی ریاست محترم محیط زیست کمال تشکر را داشته باشم . انشالله در آینده نزدیک شاهد افتتاح پروژه های جدیدی جهت ارتقا سلامت و ارائه خدمت به همشهریان خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. افرین

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.