• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

برگزاری همایش روز خبرنگار در مسجدسلیمان + تصاویر

  • کد خبر : 29225
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- همایش روز خبرنگار با حضور جمعی از مردم، مسئولین و خبرنگاران شهرستان مسجدسلیمان در فرهنگسرای جوان این شهرستان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سید فرید موسوی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان در سخنانی ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار گفت: خبرنگاران بیان‌کننده نقاط ضعف، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- همایش روز خبرنگار با حضور جمعی از مردم، مسئولین و خبرنگاران شهرستان مسجدسلیمان در فرهنگسرای جوان این شهرستان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سید فرید موسوی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان در سخنانی ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار گفت: خبرنگاران بیان‌کننده نقاط ضعف، عقب‌ماندگی، آسیب و موانع رشد و توسعه جامعه هستند که با دید باز چالش‌های موجود در جامعه را شناسایی و به اطلاع مسئولان و دست‌اندرکاران می رسانند. وی در بخش دیگری از سخنان خود ا اهالی رسان خواست جامعه هنری شهرستا نرا بیش از گذشته مورد حمایت قرار دهند…

حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان نیز در سخنانی ضمن پاسداشت شهادت شهید صارمی  وروز خبرنگار گفت: خبرنگاران شهرم رو به رشد و کمال پیش می روند می بینم. وی ادامه داد: همگان شاهد هستند اهالی رسان هدر مسجدسلیمان بیش از گذشته به امورات مذهبی و دینی می پردازند. وی گفت: در مسجدسلیمان مشکلات عدیده ای وجود دارد که ریشه ی آن فرهنگی ست… رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستا ندر بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: از خبرنگاران شهرم می خواهم بی رودر واسی بنویسند چرا یکی از مشکلات اساسی شهرم این است عاطفه جای خرد را گرفته است اینگونه اگر ادامه پیدا کند نمی توان شاهد رشد جامعه بود.وی گفت: باید تلاش کنیم تا خرد و عقلانیت را در ایل مان تقویت کنیم….

علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان نیز در سخنانی ضمن تبریک این روز به جامعه خبری شهرستان گفت: طی این ۴ سال ارتباط ما با جامعه رسانه ای شهرستان ارتباطی صمیمی بوده است. البته به گواه این عزیزان هرگز از آن ها نخواسته ایم انتقاد نکنند بلکه تاکید کرده ایم هم ما و هم مدیران اجرایی شهرستان را نقد سازنده کنند که این به پیشرفت شهرستان و مسیر خدمت به مردم کمک می کند. رییس شورای تامین شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خبرنگاران با دید باز می‌توانند چالش‌های موجود در جامعه را شناسایی کرده و به اطلاع مسئولان و همه دست‌اندرکاران برسانند.

وی در خاتمه به ایجاد امید در جامعه تأکید کرد و ترویج مثبت اندیشی را از دیگر رسالت خبرنگاران دانست و گفت: خبرنگاری فقط بیان نقاط ضعف نیست بلکه این قشر می‌تواند با طرح اقدامات مثبت مسئولان، امیدآفرینی کند چراکه با این اقدام جامعه از رخوت و ناامیدی خارج می‌شود.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این مراسم از خانواده شهید اکبر قاسمی پور به عنوان شهید خبرنگار تقدیر به عمل آمد. شهید اکبر قاسمی پور در سال۱۳۴۷ در منطقه کلگه شهرستان مسجدسلیمان به دنیا آمد. وی با پیروزی انقلاب، جذب نهادهای انقلابی از جمله: سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج دانش آموزی، جهاد مدارس، بنیاد شهید، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شد و در همین مقطع زمانی نیز در کسوت خبرنگاری در آمد.

شهید قاسمی پور خبرنگار مجله آینده سازان بودند. وی در تاریخ ۶۳/۱/۱۵ بنا به دعوت حضرت امام خمینی (ره) به جبهه های نور علیه ظلمت شتافتند و در تاریخ۶۴/۲/۲۵در تنگه چزابه دعوت حق را لبیک و در گلزار شهدای کلگه به خاک سپرده شد.

لازم به ذکر است در برگزاری این همایش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و شهرداری گلگیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان را یاری داده اند….

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.