• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

برگزاری طرح نشاط معنوی در اماکن مذهبی و متبرکه شهرستان مسجدسلیمان+ تصویر

  • کد خبر : 29118
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- طرح نشاط معنوی در اماکن مذهبی و متبرکه شهرستان مسجدسلیمان همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری می باشد. رشیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود: برنامه های نشاط معنوی از جمله برنامه های محوری سازمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- طرح نشاط معنوی در اماکن مذهبی و متبرکه شهرستان مسجدسلیمان همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری می باشد. رشیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود: برنامه های نشاط معنوی از جمله برنامه های محوری سازمان اوقاف و امور خیریه می باشد که به منظور ایجاد اوقات فراغت سالم، ایجاد نشاط معنوی و آشنا نمودن نوجوانان. جوانان و فرزندان عزیز این مرز و بوم تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به هجمه های گوناگون دشمن مکار و حیله گر می طلبد که با برگزاری و انجام چنین برنامه هایی برای فرزندان ایران اسلامی با جنگ نرم و ابتذال فرهنگی که جهت به دام انداختن بچه های ما مهیا نموده مبارزه نماییم. و این مهم فقط در سایه همکاری و هماهنگی همه نهادهای بین بخشی. خصوصاً نهادهایی که در عرصه فرهنگی و اجتماعی خدمت می کنند امکان پذیر است.

رشیدی گفت: تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی که خواسته مقام معظم رهبری می باشد مبارزه و کار جهادی را طلب می کند. همه ما در راه مبارزه با تهاجم فرهنگی که دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اسلامی برای جوانان مادر نظر گرفته اند مسئول بوده و هستیم و کوتاهی در این راه خیانت است به آرمان های مقدس رهبر کبیر انقلاب، شهدا و همه کسانی که جان و مال خود را در این راه تقدیم ایران اسلامی نموده اند. متاسفانه باید قبول کنیم که دشمن تا حدودی هم در این راه موفق بوده است. چرا که وقتی از میان معابر و کوچه های بیشتر مناطق شهرها و خصوصاً مراکز استان ها گذر نماییم با وضع اسفناک بی حجابی و یا بد حجابی شدید مواجه هستیم. وی ادامه داد: خیلی جاها از فرمان و راهنمایی های مقام عظمای ولایت متاسفانه خارج شده ایم و یا این راهنمایی ها را نادیده گرفته و به آن ها عمل ننموده ایم. برنامه های نشاط معنوی سازمان اوقاف و امور خیربه که برنامه های بصیرت افزایی هستند شامل کلاس های قرآن، معارف اسلامی، پرسش و پاسخ، بیان احکام شرعی، مشاوره های گوناگون در زمینه های روانشناسی، امور اجتماعی، مشاوره وقف و احکام وقف، پخش فیلم های آموزنده و با محتوای ایرانی اسلامی در زمینه های مختلف، برگزاری مسابقات مختلف علمی و ورزشی و در پایان هر دوره هم برگزاری اردوهای فرهنگی، زیارتی، سیاحتی برای شرکت کنندگان در هر دوره جهت ایجاد روحیه شاد و سرزنده برای نوجوانان و جوانان عزیز ایران اسلامی.

در پایان بر خود لازم می دانم از همه نهادها و ارگان های دولتی و غیر دولتی که در برگزاری این طرح نشاط معنوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجدسلیمان را یاری داده اند تقدیر و تشکر نمایم…

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.