• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

رحمان اورامه:
پیش‌بینی می‌کردم به طلای جوانان آسیا برسم / مدال طلای جهان را می خواهم

  • کد خبر : 29056
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- قهرمان مسجدسلیمانی وزنه‌برداری آسیا گفت: با توجه به رکوردها و تمرینات خوبی که در اردوهای تیم‌ملی داشتم، پیش‌بینی می‌کردم که بتوانم برنز دوره قبلی رقابت‌های آسیایی را به طلا تبدیل کنم. رحمان اورامه، در خصوص قهرمانی‌اش در دسته ۱۰۵ کیلوگرم مسابقات جوانان آسیا، اظهار کرد: در دومین دوره این مسابقات موفق […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- قهرمان مسجدسلیمانی وزنه‌برداری آسیا گفت: با توجه به رکوردها و تمرینات خوبی که در اردوهای تیم‌ملی داشتم، پیش‌بینی می‌کردم که بتوانم برنز دوره قبلی رقابت‌های آسیایی را به طلا تبدیل کنم.

رحمان اورامه، در خصوص قهرمانی‌اش در دسته ۱۰۵ کیلوگرم مسابقات جوانان آسیا، اظهار کرد: در دومین دوره این مسابقات موفق شدم، در مجموع با ثبت رکورد ۳۶۰ کیلوگرم به قهرمانی برسم. در این مسابقات رقابت سختی با وزنه برداران کشورهای چین‌، هند و کره‌شمالی و جنوبی داشتم و خوشبختانه توانستم با وزنه‌های خوبی که بالای سر بردم، مدال طلا را ازآن خودم کنم.

وی ادامه‌داد: باتوجه به رکوردها و تمرینات خوبی که در اردوی تیم‌ملی داشتم، پیش‌بینی می‌کردم که بتوانم برنز دوره قبلی این رقابت‌ها را به مدال طلا تبدیل کنم. همچنین تیم‌ملی جوانان ایران عملکرد بسیار خوبی در این پیکارها داشت و در مسابقاتی که سطح آن خیلی خوب بود، بیشتر وزنه‌بردارن‌مان به مدال رسیدند.

این وزنه‌بردار خوزستانی بیان کرد: تیم‌ملی جوانان ایران تا مسابقات جهانی سال آینده، رقابت دیگری را پیش‌رو ندارد و من در حال حاضر برای مسابقات لیگ برتر بزرگسالان و جوانان کشور آماده می‌شوم.

وی عنوان کرد: از اکنون تمرکزم روی مسابقات جهانی سال آینده است و می‌خواهم به مدال طلای آن رقابت‌ها دست پیدا کنم. همچنین از دیگر اهداف من حضور در تیم‌ملی بزرگسالان است.

وی با مثبت برشمردن پتانسیل خوزستان برای داشتن نفرات بسیاری در تیم‌های ملی، گفت: وزنه‌برداری خوزستان شرایط خوبی دارد و این پتانسیل را دارد که در این رشته، نفراتی دیگری را هم به تیم‌های ملی معرفی کند. امیدوارم با حمایت‌ و رسیدگی بیشتر مسوولان خوزستان به این مهم برسیم.

اورامه در پایان گفت: جا دارد از آقای قریشی، رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان و همچنین آقای کاظمی‌نژاد و ‌منگشتی امیریان از پیشکسوتان وزنه‌برداری خوزستان که امروز با حضور در فرودگاه به استقبال من آمدند، قدردانی کنم.به گزارش ایسنا، رحمان اورامه در دسته ۱۰۵ کیلوگرم رقبات های جوانان آسیا موفق شد با ثبت رکورد ۱۵۲ کیلوگرم در یک ضرب، ۲۰۸ کیلوگرم در دوضرب و در مجموع با ۳۶۰ کیلوگرم به دو نشان طلا در حرکت دوضرب و مجموع و به یک مدال نقره در حرکت یک ضرب دست پیدا کند.

ایسنا

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.