• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

رييس اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان: آموزش و پرورش زمینه ساز حیات انسانی است

  • کد خبر : 2872
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه هماهنگی برگزاری جشن های آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مسئولین پروژه مهر و مدیران مدارس میزبان جشن در دفتر مدیریت آموزش و پرورش برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان، در ابتدای اين جلسه فردی پور […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه هماهنگی برگزاری جشن های آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مسئولین پروژه مهر و مدیران مدارس میزبان جشن در دفتر مدیریت آموزش و پرورش برگزار گردید.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان، در ابتدای اين جلسه فردی پور مدیریت آموزش و پرورش ضمن عرض خیر مقدم به همکاران و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و بهار تعلیم و تربیت، به بیان اهمیت آموزش و پرورش پرداخت و گفت: آموزش و پرورش زمینه ساز حیات انسانی و اول مهرماه آغاز پویایی و حرکتی نو است.

وی در ادامه به نقش و اهمیت اولین روز سال تحصیلی در گنجینه ی خاطرات افراد اشاره کرد و تمام تلاش حوزه ستادی، مدیران و معلمان را در برپایی با شکوه این روز در جشن شکوفه ها و زنگ بازگشایی مدارس خواستار شد.

در ادامه جلسه در خصوص نحوه برگزاری، برنامه ها، مدعوین و … جشن شکوفه ها و زنگ بازگشایی مدارس گفتگو و تصمیم گیری شد. لازم به ذکر است در جلسه های گذشته ستاد پروژه مهر مقرر گردید، جشن شکوفه ها در تاریخ 31 شهریور در دبستان استقلال و جشن بازگشایی در یکم مهرماه در دبستان 12 فروردین برگزار شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.