• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 11698اخبار امروز : 0
2

پنج بازیکن جدید به تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پیوستند/ عباس عسکری به خانه بازگشت

  • کد خبر : 28165
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از پیوستن پنج بازیکن جدید به این تیم خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان داریوش حسن پور گفت: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در حال حاضر خود را مهیای حضور با قدرت در لیگ دسته اول فصل آینده می کند و تمرینات این […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از پیوستن پنج بازیکن جدید به این تیم خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان داریوش حسن پور گفت: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در حال حاضر خود را مهیای حضور با قدرت در لیگ دسته اول فصل آینده می کند و تمرینات این تیم زیر نظر محمود فکری پیگیری می کند.

وی افزود: به منظور حضور پرقدرت در لیگ دسته اول نیز قصد داریم با جذب برخی بازیکنان، نقاط قوت خود را برطرف کنیم تا بتوانیم حضوری موفق در این رقابت ها داشته باشیم بر همین اساس باب مذاکره با چند بازیکن مدنظر گشوده شده است.

حسن پور ادامه داد: به دنبال مذاکرات صورت گرفته با برخی بازیکنان نیز موفق به جذب رسمی تعدادی از آنها شده ایم. در همین زمینه عباس عسکری، محمد علی نژاد، علی گودرزی، حسین موجی و صادق صادقی بابا احمدی پنج بازیکنی هستند که به صورت رسمی با عقد قراردادی یک ساله به عضویت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در آمدند. عباس عسکری مهاجم خوزستانی که فصل پیش در تیم سیاه‌جامگان مشهد نوپ می‌زد از جمله بازیکنانی است که به جمع بازیکنان نفت مسجدسلیمان پیوست تا تیم زادگاهش را در فصل جدید لیگ دسته اول همراهی کند. این مهاجم ۲۷ ساله در لیگ شانزدهم سه بار با پیراهن تیم سیاه‌جامگان موفق به گلزنی شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=28165

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.