• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

بررسی مشکلات مناطق روستایی، عشایری اندیکا و لالی توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی + تصاویر

  • کد خبر : 26959
  • ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ هوشنگ فرجی: علی عسگر ظاهری نماینده مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در یک بازدید ۸ ساعته با حضور در مناطق روستایی و عشایری دلی محمدحسین خون، چشمه چلوار و آرپناه از نزدیک به بررسی مشکلات این قشر مولد از حوزه انتخابیه خود پرداخت. به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ هوشنگ فرجی: علی عسگر ظاهری نماینده مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در یک بازدید ۸ ساعته با حضور در مناطق روستایی و عشایری دلی محمدحسین خون، چشمه چلوار و آرپناه از نزدیک به بررسی مشکلات این قشر مولد از حوزه انتخابیه خود پرداخت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این سفر که نماینده مردم از سوی جمعیت زیادی از عشایر و روستاییان مورد استقبال قرار گرفت ریش سفیدان، جوانان و دهیاران مناطق یاد شده مشکلات خود را که در حوزه جاده های ارتباطی روستایی، احداث آب لوله کشی، فضاهای آموزشی دانش آموزان، فضاهای ورزشی، بهداشت و درمان و…..بود را به نظر نماینده و تعدادی از مسئولان استانی و محلی رساندند. ظاهری در این نشست گرم و صمیمانه به تلاش این قشر از مردم در جهت رونق اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: عشایر بختیاری با توسعه کشاورزی و دامداری نقش مهمی را به عدم وابستگی کشور ایفا می کنند و دولت در سال جدید با شعار توسعه اقتصادی و ایجاد شغل وظیعه دارد حل مشکلات این قشر مولد را در اولویت برنامه های خود قرار دهد و بنده هم به عنوان نماینده حل مشکلات آن ها را تا حصول نتیجه پیگیری خواهم کرد.

افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان نیز که در این سفرنماینده مردم را همراهی می کرد از احداث زمین ورزشی با چمن مصنوعی در منطقه چلوار خبر داد و گفت: برای تقویت روحی جسمانی جوانان از هیچ خدمتی فروگذاری نخواهدکرد. مهندس ترکی نژاد فرماندار شهرستان لالی نیز بر پیگیری مشکلات جاده های ارتباطی، فضاهای آموزشی جوانان، آب و برق مناطق حوزه خود تاکید کرد و گفت:به صورت جدی حل این بخش از مشکلات مردم را در اولویت برنامه خود قرار خواهد داد. لازم به ذکر است نماینده مردم مسجدسلیمان در این سفر ۸ ساعته از مناطقی همچون دلی محمدحسین خون، چلوار، زرستان اندیکا و فرج آباد، مسجد فاریاب کسد، پبده و تنگ انبار سفید شهرستان لالی بازدید نمود.

در حاشیه:

تماینده مسجدسلیمان با استقبال اهالی خونگرم و مهمان نواز دلی محمد حسین خون اندیکا منطقه روستایی چلوار، گله آباد سوراخ،فرج آباد، مواجه گردید.

ظاهری با حضور مرقد شاعر پارسی سرا میرزای بختیاری یه ایشان ادای احترام نمود.

حضور ظاهری در منطقه صعب العبور مسجد فاریاب کسد آرپناه با استقبال اهالی منطقه مواجه گردید.

فرماندار لالی و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ایشان را همراهی می کردند.

ظاهری قول داد این بازدیدها ادامه تا بررسی و پیگیری مصوبات بهتر انجام شود.

ظاهری از فرماندار لالی و مدیرکل ورزش و جوانان خواست نگاه ویژه ای به پیگیری و حل مشکلات این مناطق داشته باشند…

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=26959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.