• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان:
احیا و راه اندازی بیمارستان قدیم در راس اقدامات سال جاری این مجموعه قرار خواهد داشت

  • کد خبر : 26912
  • ۰۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- اولین جلسه راه اندازی بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان در سال ۹۶ برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان دکتر شهرام ابراهیمی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان گفت: برقراری عدالت در حوزه سلامت یکی از اهداف اصلی طرح تحول نظام سلامت می باشد.لذا بر این باوریم که […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- اولین جلسه راه اندازی بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان در سال ۹۶ برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان دکتر شهرام ابراهیمی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان گفت: برقراری عدالت در حوزه سلامت یکی از اهداف اصلی طرح تحول نظام سلامت می باشد.لذا بر این باوریم که استحقاق مردم محترم شهرستان شایسته بهترین خدمات در این حوزه می باشد.
دکتر ابراهیمی در ادامه افزود: در همین راستا و با پیگیری های مسئولین محترم  براین اعتقادیم که احیاء و راه اندازی بیمارستان قدیم از اصلی ترین اولویت های کاری این مجموعه خواهد بود.
دکتر ابراهیمی در ادامه با تخصیص کمیته هایی برای راه اندازی طرح پیشگفت، مبادرت به ابلاغ شرح وظایف مسئولین کمیته ها نمود. وی از ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، دکتر ایدنی، دکتر ورناصری و دیگر مدیران بهداشت و درمان به خاطر همکاری های خوب شان جهت حل این مشکل و مشکلات بهداشت و درمان شهرستان تقدیر و تشکر نمود.
گفتنی است پس از جابجایی بیمارستان ۲۲بهمن از منطقه کلگه به نمره ۲، منطقه کلگه از رونق اقتصادی دور و متعاقب آن موجبات نارضایتی اهالی منطقه را در پی داشت. که با تلاش علی عسکر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی قرار است بیمارستان ۲۲ بهمن کلگه مجددا راه اندازی و بیمارستان نمره ۲ با نام جدید به فعالیت خود ادامه دهد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=26912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.