• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 3
2

گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از نشست نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با اهالی ورزش شهرستان + تصاویر

  • کد خبر : 26843
  • ۰۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جلسه مشترک هیئت های ورزشی، باشگاهها، پیشکسوتان با علی عسکر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتگل در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در حالی که به علت حضور فراتر از پیش بینی و انتظار همراهان حضار، نیمکت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جلسه مشترک هیئت های ورزشی، باشگاهها، پیشکسوتان با علی عسکر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتگل در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در حالی که به علت حضور فراتر از پیش بینی و انتظار همراهان حضار، نیمکت های راهروهای اداره هم جواب گوی جمعیت حاضر در سالن نبود عبدالرضا صالحی ریاست اداره ورزش و جوانان در سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو ، حضور حاضران در جلسه را خیر مقدم گفت .وی با ارائه آماری از عملکرد شش ماهه تصدی این سمت عنوان کردند آن چه در این مدت کوتاه حاصل گردید تنها درصدی اندک از توانمندی های بالقوه و استعداد های بیکران جوانان و ورزشکاران شهرمان است که در صورت بالفعل کردن این پتانسیل موجی از افتخار و قهرمانی شهرمان را فرا خواهد گرفت.

صالحی زیر ساخت های ورزش و نیز منابع جانبی آن مثل خوابگاه و هتل را ناچیز برشمرد و اظهار داشت: بازدید اماکن ورزشی شهر نظیر سالن کشتی، وزنه برداری، محل تمرین ورزشکاران رشته بوکس و… حقیقتاً بیننده را آزار می دهد این مهم در حالی ست که اداره ورزش و جوانان همواره شرمنده زحمات روسای زحمت کش این هیئت ها بوده است.

ریاست اداره ورزش و جوانان ضمن ارائه آماری از عناوین و افتخارات کسب شده خواهان توجه ویژه مهندس ظاهری به حوزه ورزش به عنوان مهم ترین سلاح نظام در پیشگیری آسیب های اجتماعی گردید….

پس از آن روئسای هیئت های ورزشی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود به بیان کاستی ها در حوزه های زیر ساخت، مالی و اشتغال ورزشکاران پرداختند .

بهرام شهنی کرم از پیشکسوتان ورزشی شهرستان به بیان درد دل های خود از عملکرد مدیران قبلی ورزش شهرستان و استان در عدم پیگیری واگذاری باشگاه کاوه توسط ارتش به مردم به نمایندگی اداره ورزش و جوانان پرداخت . این بخش از جلسه قویا مورد توجه مهندس ظاهری و مهندس صالحی قرار گرفت .

صالحی در این خصوص اظهار داشت: موازی کاری دیگر دستگاهها مثل شهرداری و آموزش و پرورش باعث گردید که دستگاه متولی و طرف حساب ما در ارتش علیرغم تفاهم های اولیه بعد از آن دست بالا را در انتقال مالکیت باشگاه گرفته و انجام این مهم رابا تاخیر مواجه ساخته است.

در ادامه عسکر ظاهری ضمن تبریک اعیاد تولد حضرت فاطمه(س) و عید نوروز ، شادی واقعی و عید اصلی خود را آن زمانی دانست که بتواتد در راه خدمت به مردم محروم حوزه انتخابیه اش قدمی بردارد.

مهندس ظاهری ضمن ارج نهادن به زحمات نمایندگان قبلی حوزه انتخابیه خود در مجلس و متولیان قبلی ادارات خاصه اداره ورزش و جوانان، مشکل اصلی ورزش را فقدان منابع مالی در دوران سخت تحریم عنوان کرد و اظهار داشت: به حول و قوه الهی سال آینده شاهد افزایش ۱۲۰ درصدی بودجه ورزش خوزستاندر خواهیم بود.

ظاهری عضویت خود درکمیسیون تلفیق مجلس را گامی مهم در راه احقاق حقوق حقه استان و شهرستان مسجدسلیمان از تقسیم و تخصیص منابع مالی و مجوزها بیان کرد و خواهان آن شد که برابر میثاق، عهد و پیمان اولیه ای که فی مابین او و شهروندان فهیم و با بصیرت حوزه انتخابیه بسته شده بود کماکان هدف اصلی اعتلای نام ایران عزیز سپس محرومیت زدایی از خوزستان و چهار حوزه انتخابیه و رساندن جایگاه این چهار شهر به آنچه شایسته اش می باشند، لحاظ گردد.

 از نظر ایشان افق دید باید بلند و به جای انتظار در تخصیص امکاناتی چون تشک کشتی به فکر رفع اساسی محرومیت باشیم . نایب رییس مجمع نمایندگان خوزستان تلاش در جهت اخذ امکانات ورزشی را نیز از رئوس وظائفش اعلام کرد و گفت: پس از سالیان طولانی با همکاری مهندس صالحی یک تشک کشتی را برای شهرستان اخذ و تشک دیگری عنقریب به هیئت کشتی تحویل خواهد شد همچنین دهها زمین چمن مصنوعی برای حوزه انتخابیه تخصیص داده شده است .

ظاهری در ادامه اظهار داشتند: قبول دارم فقدان میزبانی به علت نبود خوابگاه مناسب هم قهرمانان این شهر را از امتبازات میزبانی دور می کند و هم هواداران ورزش را از لذت تماشای ورزش و مسابقات سطح بالا محروم می نماید . در این راستا مسئولان شهری باید از فراری دادن سرمایه گزاران بخش خصوصی نظیر آنچه چند سال قبل در خصوص سرمایه گزار احداث هتل رخ داد خودداری کنند.

درخاتمه جلسه به تعدادی از قهرماتان رشته پرورش اندام که در مسابقات مختلف حائز رتبه قهرمانی شده بودند لوح قهرمانی اهداء شد…

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=26843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.