• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

مدارس در مرکز شهر در حال انفجار جمعیتی هستند/هنوز در آموزش و پرورش لالی مدارس کانکسی داریم

  • کد خبر : 26701
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در همایش خیرین مدرسه ساز لالی که با هدف جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز در ایمن سازی مدارس برگزار شده بود جمعی از مسئولان به ایراد سخنرانی در این حوزه پرداختند . به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از لالی نیوز در این برنامه که با هدف […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در همایش خیرین مدرسه ساز لالی که با هدف جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز در ایمن سازی مدارس برگزار شده بود جمعی از مسئولان به ایراد سخنرانی در این حوزه پرداختند .

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از لالی نیوز در این برنامه که با هدف جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز در ایمن سازی مدارس برگزار شده بود جمعی از مسئولان به ایراد سخنرانی در این حوزه پرداختند .

در ابتدای این برنامه فرماندار شهرستان لالی اظهار داشت:اگر بخواهیم که خانواده موفق و نظام و کشوری مترقی داشته باشیم نیازمند نیروهای خلاقی هستیم که در آموزش و پرورش تربیت می شوند و لذا باید با یاری کردن آموزش و پرورش هر چه در توان داریم در راستای رشد و تعالی کشور انجام دهیم .

گودرز ترکی زاده تصریح کرد : امیدواریم روزی برسد که همه مردم با کمک ها و مشارکت در طرح های خیرخواهانه و کمک به مدارس علاوه بر حل مشکلات آموزش و پرورش در جهت تقویت و قوام نظام جمهوری اسلامی گام برداند .

در ادامه این برنامه رئیس اداره آموزش و پرورش با بیان اهمیت علم و آموزش در تعالیم اسلام به برخی از مسائل و مشکلات موجود در سطح مدارس شهرستان لالی اشاره کرد .

مصطفی فاریابی با اشاره به محرومیت ها و مشکلات شهرستان لالی اظهار داشت : متاسفانه هنوز در آموزش و پرورش شهر ما مدارس کانکسی و کَپری وجود دارد که امیدواریم با هدایت خیرین مدرسه ساز به لالی زمینه ای برای کاهش و حذف این مدارس و تبدیل آن ها به مدارس مجهز صورت گیرد .

وی همچنین با اشاره به کمبود مدارس در سطح شهر لالی عنوان کرد: در مدارس مرکز شهر لالی به علت جمعیت بالای دانش آموزان و تراکم بالا ، مدارس در حال انفجار جمعیتی هستند به طوری که در مدرسه دهخدا روزانه بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز رفت و آمد می کند.

فاریابی در انتهای سخنان خود تاکید کرد : بعضی از مدارس ما مانند دبستان شهید منوچهر حاجی پور بافت فرسوده مدرسه تهدیدی برای دانش آموزان است که یک زمین لرزه می تواند خسارات زیادی به مدرسه وارد آورد،لذا امید واریم با حمایت های ویژه مسئولان و خیرین مدرسه ساز مشکلات موجود در مدارس شهرستان لالی به کمترین حد برسد.

در ادامه این برنامه نایب رئیس انجمن خیرین مدرسه ساز خوزستان و معاون مشارکت های مردمی به ایراد سخنرانی پرداخته و در پایان با اهدای هدایایی از خیرین عرصه آموزش و پرورش در لالی تجلیل شد .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=26701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.