• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان منصوب شد

  • کد خبر : 26192
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حکم مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مدیر منابع انسانی این شرکت منصوب شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مهندس قباد ناصری در این حکم مهران نصیریان دوست را به سمت مدیر منابع انسانی این شرکت منصوب و از زحمات مجید رضاپور در مدت زمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حکم مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مدیر منابع انسانی این شرکت منصوب شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مهندس قباد ناصری در این حکم مهران نصیریان دوست را به سمت مدیر منابع انسانی این شرکت منصوب و از زحمات مجید رضاپور در مدت زمان تصدی این سمت تقدیر نمود.

در متن این حکم آمده است :نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی از تاریخ صدور این اطلاعیه به عنوان مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان منصوب می شوید.

برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت،تصمیم گیری،نظارت و کنترل کلیه فعالیت های اداری و آموزشی شرکت- مسئول نظارت بر حسن اجرای برنامه های پیش بینی شده امور پرسنلی کارکنان شرکت در زمینه های جذب،انتصاب، نقل و انتقال کارکنان به منظور دستیابی به اهداف نیروی انسانی شرکت ضمن هماهنگی با مدیریت منابع انسانی شرکت اصلی از اهم وظایفی هستند که مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برای مدیر جدید منابع انسانی این شرکت برشمرده است.

لازم به توضیح است مهران نصیریان دوست متولد 1349 و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی می باشد که با 29 سال سابقه کار در بخش های مختلف شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از جمله مدیریت عملیات، اداره بهره برداری، مدیریت منابع انسانی، رییس وام، مزایا و بازنشستگی و همچنین رییس امور کارکنان خدمت نموده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=26192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. آقای نصیریان دوست شخصی متعهد و وظیفه شناس می باشد با تبریک و آرزوی موفقیت و سربلندی ایشان و ارتقای بیشتر شرکت نفت مسجدسلیمان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.