• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

راه‌اندازي 201 طرح توسعه کشاورزی در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 2583
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸

فرماندار مسجدسلیمان گفت: از ابتدای طرح توسعه کشاورزی تاکنون 201 طرح در شهرستان به صورت کامل به بهره‌برداری و تولید رسیده‌اند. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عبدالله ایزدپناه اظهارکرد: در مرحله اول اجرای طرح 225 طرح در بانک مصوب شد که از این تعداد 220 طرح وام به مبلغ حدود 10 میلیارد تومان دریافت کرده‌اند. به […]

فرماندار مسجدسلیمان گفت: از ابتدای طرح توسعه کشاورزی تاکنون 201 طرح در شهرستان به صورت کامل به بهره‌برداری و تولید رسیده‌اند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عبدالله ایزدپناه اظهارکرد: در مرحله اول اجرای طرح 225 طرح در بانک مصوب شد که از این تعداد 220 طرح وام به مبلغ حدود 10 میلیارد تومان دریافت کرده‌اند. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی افزود: کل اعتبار مصوب برای مرحله اول 12 میلیارد تومان بود که 5 طرح باقی‌ماندی در مرحله بررسی و پرداخت وام قرار دارند.

ایزدپناه تصریح کرد: بانک عامل در مرحله اول بانک کشاورزی بود و عمده طرح‌ها شامل طرح‌های دامپروری، پرواربندی بره و گاوشیری می‌شود. فرماندار مسجدسليمان عنوان‌کرد: در مرحله دوم 37 طرح به بانک سپه معرفی شدند که تاکنون 3 طرح وام دریافت کرده‌اند. اعتبار مصوب برای اين طرح‌ها 4 میلیارد و 500 میلیون تومان است. وي ادامه‌داد: امسال 137 طرح به بانک کشاورزی معرفی شد که این طرح‌ها در حالی بررسی و قرار است در روزهای آینده پرداخت وام به آن‌ها آغاز شود. ایزدپناه گفت: افزایش تولید گوشت قرمز و سفید و افزایش محصولات کشاورزی و اشتغالزایی از مهمترین مزیت‌های طرح توسعه کشاورزی است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2583

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.