• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
0

در گفتگو با عضو شوراي شهر مسجدسليمان: كياني زاده و صالحي به شورا رفتند

  • کد خبر : 2539
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۹:۳۳

ايرج كياني زاده و سيد رسول صالحي دو گزينه اي بودند كه به شورا تشريف آورده و برنامه هاي خود را براي اعضاء تشريح نمودند. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمد رضا زمانپور عضو شوراي شهر مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت: با دو گزينه از گزينه هاي مطرح شده براي […]

ايرج كياني زاده و سيد رسول صالحي دو گزينه اي بودند كه به شورا تشريف آورده و برنامه هاي خود را براي اعضاء تشريح نمودند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمد رضا زمانپور عضو شوراي شهر مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت: با دو گزينه از گزينه هاي مطرح شده براي شهرداري مسجدسليمان تاكنون مصاحبه شده است و طي روزهاي آينده با نشست هايي كه خواهيم داشت برنامه هاي ديگر كانديداهاي شهرداري مسجدسليمان را مورد بررسي قرار خواهيم داد تا از ميان آنان بهترين و با برنامه ترين فرد را به عنوان شهردار مسجدسليمان انتخاب كنيم.

وي در پاسخ به سؤال خبرنگار ما كه از او پرسيده بود تا امروز با چه افرادي مصاحبه كرده ايد گفت: ايرج كياني زاده و سيد رسول صالحي دو گزينه اي بودند كه به شورا تشريف آورده و برنامه هاي خود را براي اعضاء تشريح نمودند. زمانپور در پايان سخنان خود به مردم اطمينان داد كه اعضاي شورا با تلاش بي وقفه بهترين گزينه را براي شهرداري مسجدسليمان انتخاب خواهند كرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2539

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. اکثریت مردم و جوانان تحصیلکرده این دیار دغدغه ای دارند به نام انتخاب شهردار اما تنها کسانی که دغدغه ای برای انتخاب شهردار ندارند اعضای محترم شورای شهر میباشند که البته انتظاری هم از آنها نمیرود!!! چرا که اینقدر سرشان بعد از انتخاب به عنوان سمت پرطمتراق شورا شلوغ شده است که یکی در محل کار و یکی خیابان و دیگری در سفر معامله یکی خانه نشین و دیگری دفتر نشین و چشم انتظار مشاوران!!! که در اینصورت دیگر وقتی برای جلسه و شور جهت انتخاب شهرداری توانمند ندارند. البته از گوشه و کنار هستند افرادی که اسمشان برای شهردار شدن شنیده می شود البته بیشتر جهت کسب شهرت و سکوی پرتاب به سطح های بالاتر می باشد. و گرنه برای شهرمسجدسلیمان که به نوعی توانمند ترین شهرداران غیر متخصص زمانی در آنجا مشغول به خدمت بوده اند اما موفق نبودند ، تنها یک شهردار فنی ومتخصص عمرانی در این شهر موفق و عملکرد خوبی داشتند که متأسانه به دام بلای آقایان تصمیم گیر افتاد ولقایش را به بقایش بخشید .شنیدن این اسامی از گوشه و کنار یک نوع برگشت به عقب می باشد. انتظاری که از اعضای محترم شورای شهر می رود بیش از این است که میبینیم . ما داریم در شهر مسجدسلیمان جوانان مستعد ؛تحصیلکرده ؛با دانش؛ودارای تخصص عمرانی فعال در عرصه سیاسی و اجتماعی و فرهنگی ,که حتی در شهر های دیگر توانسته اند خود را ثابت کنند ؛اما در شهر و دیار خود هیچ گونه احترام و توجهی به آنها نشده است. بعضي از اعضای محترم شورایی مي دانند که انتخاب آنها نه بر فاکتور لیاقت بلکه بر فاکتور قومیت استوار بوده است نباید فراموش کنند که برای شهری دارند شهردار انتخاب می کنند که قریب به صد سال دارای شهرداری بوده است و این جایگاه ؛جایگاهی نیست که حتی اسم هر کسی را برای نامزدی این پست بر سر زبانها انداخت ؛و این را بدانند که دارند برای شهر مسجدسلیمان شهردار انتخاب می کنند نه دهیاری برای روستا!

  2. سلام خسته نباشید.
    اقای زمانپور و اقایان شورای شهر! انتخاب شهردار اساسی ترین کار شماست که باید زیر ذربین صورت بگیرد شهر ما با توجه به مشکلات عدیده ای که دارد نیازبه یک شهردار اجرایی دارد که یک تغییرات کلی در شهر صورت بدهد.اقایان شما در مقابل مردم قولهای زیادی دادید مدیون ما و خدای ما هستید اگر خدایش کار نکنید.لطفا مثل شوراهای دیگر نباشید این شهر مرده را زنده کنید.

  3. جناب آقاي زمانپور از دو گزينه اي نام برد كه يكي پبمانكار و ديگري هم كارنامه بسيار ضعيف خود را در دوره دوم شوراها پس داده آقايان حالا كه به لطف اتحاد قومي راي آورديد به فكر مردم باشيد البته به قول معروف ميگويند( سالي كه نكوست از بهارش پيداست)

  4. باسلام- من آشنایی کامل با آقای زمان پور دارم واز طایفه و فامیل ایشان هم نیستم ولی به عملکرد و پاکی وتخصص شان کاملا” اعتقاد دارم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.