• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

تقدير امام جمعه مسجدسليمان از دكتر مسعود شهبازي رييس سابق دانشگاه آزاد اسلامي + تصوير

  • کد خبر : 25346
  • ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه حجت الاسلام اميني نماينده ولي فقيه و امام جمعه مسجدسليمان از دكتر مسعود شهبازي به عنوان رييس سابق دانشگاه آزاد اسلامي و يكي از مديران نمونه دانشگاهي تقدير كرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان امام جمعه مسجدسليمان در سخناني گفت: روز […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه حجت الاسلام اميني نماينده ولي فقيه و امام جمعه مسجدسليمان از دكتر مسعود شهبازي به عنوان رييس سابق دانشگاه آزاد اسلامي و يكي از مديران نمونه دانشگاهي تقدير كرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان امام جمعه مسجدسليمان در سخناني گفت: روز وحدت حوزه و دانشگاه از یادگارهای ارزشمند امام بزرگوار ماست. وحدت حوزه و دانشگاه یعنی وحدت در هدف، و هدف این است که همه به سمت ایجاد یک جامعه اسلامی پیشرفته مستقل، جامعه امام، جامعه پیشاهنگ، جامعه الگو حرکت نمایند. اميني در بخش ديگري از سخنان خود گفت: اگر در ايل بختياري حوزه و دانشگاه به وظايف شان به خوبي عمل كنند قطعاً آينده اي درخشان خواهيم داشت. وي ادامه داد:

بنده در 3 سال مديريت دكتر شهبازي تنها دوبار به عنوان امام جمعه به دانشگاه رفتم اما بر خودم مي بالم كه دكتر شهبازي به عنوان يك مدير سالم و فرزند طايفه بزرگ و خوشنام زراسوند در مسجدسليمان مشغول خدمت بوده و هست. كسي كه مدرك دكترايش را از دانشگاه دولتي دريافت كرده و انشالله چند سال ديگر ادامه بدهد مي شود پروفسور. چيزي كه خيلي براي من مهم بود طي چند سال مديريتش از گوشه و كنار فشارهاي زيادي به او آوردند كه فلاني را عزل يا فلاني را منصوب كن اما ايشان هميشه كار درست را انجام دادند و به هيچ و جه تحت تاثير فشارها قرار نگرفت و اين يعني يك مدير توانمد و سالم… از اين كه وقتي به او گفتند از فردا نباش گفت چشم و روز بعد از معزول شدنش اولين نفري بود كه بر سر كار حاضر شد و به رييس جديد هم گفت به عنوان يك برادر هر كاري داشتيد در خدمتم، بر عكس بعضي ها وقتي كه مي خواهند بركنارشان كنند به صد جا رو مي زند از من امام جمعه گرفته تا فرماندار و نماينده و…در پايان اين مراسم از خدمات دکتر شهبازي با هدايا و لوح سپاس تقدير به عمل آمد.

img-20161227-wa0004

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود بر امام جمعه.شجاع. دلسوز . اندیشمند و مردم دار جناب حاج آقا امینی از زحمات و خدمات صادقانه  جنابعالی تقدیر و تشکر می نماییم .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.