• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
1

زمان و منابع صرف پروژه هاي نزديك به فاز بهره برداري شود

  • کد خبر : 2476
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۶:۴۸

گروه مجلس و دولت: دبیر کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: تمرکز روی پروژه های نزدیک به فاز بهره برداری ضمن بهبود روند بازگشت سرمایه در نفت، هزینه های ناشی از تاخیر اجرا پروژه را کاهش می دهد. باتشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اسماعیل جلیلی عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای […]

گروه مجلس و دولت: دبیر کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: تمرکز روی پروژه های نزدیک به فاز بهره برداری ضمن بهبود روند بازگشت سرمایه در نفت، هزینه های ناشی از تاخیر اجرا پروژه را کاهش می دهد.

باتشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اسماعیل جلیلی عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان این که استفاده از مدیران با تجربه نفتی در سطوح مدیریتی یک راهبرد است، تصریح کرد: اکنون وزیر نفت می تواند در سطوح مدیریتی از تجربه مدیران نفتی بیش از گذشته استفاده کند. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عضو کمیسیون برنامه و بودجه، با منطقی دانستن اولویت بندی فازهای پارس جنوبی برای تکمیل پروژه ها گفت: طرح ها اولویت بندی شده است که با صرف کم ترین زمان و منابع قابل بهره برداری می باشند. بنابراین هزینه ناشی از تاخیر تکمیل پروژه کاهش می یابد.

وی با بیان این که باید تلاش شود منابع موجود صرف طرح هایی شود که در زمان کوتاه بازگشت سرمایه دارد، افزود: در این شرایط آغاز پروژه های صفر و جدید به صلاح نیست از این رو منابع باید به سمت پروژه هایی که به فاز بهره برداری نزدیک است، هدایت شود.

وزیر نفت نخستین اولویت کاری خود در این صنعت را توسعه میدان پارس جنوبی اعلام و تصریح کرد: توسعه فازهای ١٥ و ١٦، ١٢، ١٧ و ١٨ که با هدف تولید روزانه ١٧٠ تا ١٨٠ میلیون مترمکعب گاز، حدود ٣٠٠ هزار بشکه میعانات، ٢ میلیون تن ال پی جی و دو میلیون تن اتان در دست اجراست اولویت نخست برنامه های توسعه در صنعت نفت است و توسعه بقیه فازهای این میدان مشترک نیز ادامه دارد و در مرحله بعدی اولویت است

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.