• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 3
0

حسين فرکی:
آمده بودیم نفت مسجدسلیمان را ببریم

  • کد خبر : 24736
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از صعود تیمش به مرحله بعدی جام حذفی، گفت: آمده بودیم که مقابل نفت مسجدسلیمان برنده شویم. حسین فرکی پس از برتری تیمش برابر نفت مسجدسلیمان در یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سختی پیش رو داشته باشیم. تیم  نفت مسجدسلیمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از صعود تیمش به مرحله بعدی جام حذفی، گفت: آمده بودیم که مقابل نفت مسجدسلیمان برنده شویم.

حسین فرکی پس از برتری تیمش برابر نفت مسجدسلیمان در یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سختی پیش رو داشته باشیم. تیم  نفت مسجدسلیمان واقعا بسیار خوب است و بختیاری‌زاده، سرمربی آن بسیار زحمت می‌کشد.

وی ادامه داد: مطمئنم اگر این تیم حفظ شود، در آینده نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. سرمربی تیم فوتبال سایپا عنوان کرد: ما آمده بودیم که برنده این بازی شویم. نفت مسجدسلیمان در این رقابت‌ها تیم پدیده را حذف کرده بود و بازی‌های خوبی در لیگ یک نیز انجام داده است. به نظر من بر خلاف نتایجی که این تیم در لیگ یک به دست آورده است، جایگاه آن بالاتر از جایگاه فعلی‌اش در این لیگ است.

وی خاطرنشان کرد: در کل بازی خوب، جاندار، تکنیکی، فنی و با برنامه بود و هر دو تیم سعی داشتند که برنده این بازی باشند که در نهایت ما با گل به خودی حریف، بازی را به سود خودمان تمام کردیم. البته ما می‌توانستیم از موقعیت‌های دیگرمان هم استفاده کنیم.

فرکی در خصوص داوری این دیدار هم گفت: پس از این که داور وسط مصدوم شد، داور چهارم جایگزین وی شد و به نظر من بازی را خوب اداره کرد. در نیمه اول یک پنالتی به سود حریف گرفته شد که البته نمی‌توانیم در خصوص آن قضاوت کنیم و باید کارشناسان نظر دهند.

وی بیان کرد: در نیمه اول پس از این که گل دریافت کردیم خوشبختانه به بازی برگشتیم و در نیمه دوم می‌دانستیم که نفت حمله می‌کند، چرا که در خانه‌اش بازی می‌کند و ما می‌خواستیم که آن‌ها حمله کنند تا راحت‌تر کار کنیم. در کل بازی خوب بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.