• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

رييس روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان:
پخش فیلم از سینما نفت پس از اتمام عزاداری دهه اول محرم ادامه می یابد

  • کد خبر : 23947
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رییس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از توقف فعالیت های  سینمای این شرکت در دهه اول ماه محرم خبر داد و گفت: به احترام سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) ، فعالیت های این سینما تعطیل است. ابوذر شجاعی برجوئی افزود : در روزهای […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رییس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از توقف فعالیت های  سینمای این شرکت در دهه اول ماه محرم خبر داد و گفت: به احترام سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان، امام
حسین (ع) ، فعالیت های این سینما تعطیل است. ابوذر شجاعی برجوئی افزود : در روزهای پس از  عزاداری شهادت اباعبدالله الحسین (ع) فعالیت های این سینما مطابق با شأن و منزلت این مناسبت های مهم مذهبی و با پخش فیلم های با مضامین مذهبی صورت می گیرد .

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت مزبور، وی  با اشاره به این که سینمای مذکور در حال حاضر تنها سینمای فعال شهرستان مسجدسلیمان است افزود: به همین منظور و با انجام هماهنگی های بعمل آمده مجوز نمایش فیلم « رستاخیز » که فیلمی با حال و هوای مذهبی است در این سینما به نمایش در می آید.

وی ادامه داد: این سینما همه روزه به جز روزهای شنبه رأس ساعت 30/18 یک سانس پخش فیلم دارد و با حمایت و تأکید مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت، ورود عموم به این سینما علیرغم این که سینمای اختصاصی صنعت نفت است آزاد و بلامانع می باشد .

وی همچنین از آمادگی این شرکت برای همکاری با ادارات و ارگان های دولتی و مدارس سطح شهر خبر داد و گفت: چنانچه هر یک از دستگاه های دولتی برای پرسنل و خانواده شان و همچنین مدارس سطح شهر برای دانش آموزان درخواست اختصاص سانس جداگانه داشته باشند این شرکت به منظور افزایش و گسترش سطح تعامل های اجتماعی و فرهنگی و همچنین توسعه فرهنگی شهرستان این آمادگی را دارد که یک سانس به جز سانس عمومی برای دستگاه درخواست کننده اختصاص دهد.

وی در خاتمه افزود: بنا به برنامه ریزی های به عمل آمده مقرر گردیده هر هفته یک فیلم مطرح و روز کشور با کسب امتیاز و مجوز مربوطه در این سالن که به نوعی قدیمی ترین سالن آمفی تئاتر کشور و خاورمیانه محسوب می شود نمایش یابد تا خلاء نبود سینما که یکی از ابزارها و شاخص های توسعه فرهنگی هر شهر تلقی می شود بدین شکل در این شهر کمتر احساس گردد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.