• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر :
تجلیل از دختران فعال وفرهیخته مسجدسليمان

  • کد خبر : 23102
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام علی قندعلی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان از برگزاری جشن باشکوه میلاد حضرت معصومه(س)، روز دختر و تجلیل از دختران فرهیخته خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان قندعلی با اعلام این خبر افزود: همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام علی قندعلی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان از برگزاری جشن باشکوه میلاد حضرت معصومه(س)، روز دختر و تجلیل از دختران فرهیخته خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان قندعلی با اعلام این خبر افزود: همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر از ۴۰ نفر از دختران فرهیخته شهرستان تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: در این مراسم که به همت جمعیت بانوان فعال و فرهیخته عرصه فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و مشارکت موسسه حمایتی غیر دولتی رهگشا، اوقاف، کانون فرهنگی گوهر امامت در محل سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد خانم قاسمی از مبلغات حوزه ی علمیه در خصوص زندگی پر برکت خواهر بزرگوار امام علی بن موسی الرضا(ع)حضرت معصومه سلام الله علیها و وظایف دختران در جامعه کنونی به ایراد سخن پرداخت.

در پایان این برنامه از تعداد ۴۰نفر از دختران با اهداء جوایز تجلیل به عمل آمد. گفتنی است جمعیت بانوان فعال و فرهیخته تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی از جمله مجموعه های فرهنگی مردم نهاد است که مدت یک سال گذشته با کسب مجوز رسمی فعالیت خود را در حوزه ی زنان آغاز کرده و تاکنون موفق به اجرا و برگزاری چندین برنامه در سطح شهرستان شده است.

IMG-20160804-WA0009IMG-20160804-WA0011 IMG-20160804-WA0010

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.