• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
0

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری خوزستان در مسجدسليمان:
مشکلات و آسیب های اجتماعی بانوان مسجدسلیماني را به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد

  • کد خبر : 22980
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- موسوی  مدیرکل بانوان و خانواده استانداری خوزستان با حضور در جلسه شوراي اداري مسجدسليمان در سخناني اظهار داشت: با توجه به این که 63 درصد از دختران استان خوزستان در عرصه های آموزشی موفق هستند باید برای اشتغال شان هم برنامه ریزی کنیم و  انتظار می رود هرجا فرصت شغلی ایجاد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- موسوی  مدیرکل بانوان و خانواده استانداری خوزستان با حضور در جلسه شوراي اداري مسجدسليمان در سخناني اظهار داشت: با توجه به این که 63 درصد از دختران استان خوزستان در عرصه های آموزشی موفق هستند باید برای اشتغال شان هم برنامه ریزی کنیم و  انتظار می رود هرجا فرصت شغلی ایجاد می شود عدالت در مورد خانم ها هم رعایت شود. وی ادامه داد: این که تنها نقش حمایتی برای خانم ها داشته باشیم صحیح نیست بلکه باید مهارت هایی را به بانوان آموزش دهیم که خود بتوانند از پس مشکلات شان بر آمده و خودشان کارآفرینی کنند و پس از آن تسهیلات حمایتی به کارآفرینان ارائه کنیم.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان موسوي با اشاره به کمبود فضاهای عمومی مختص بانوان در استان گفت: عدالت جنسیتی در استفاده از امکانات اجتماعی باید مدنظر قرارگیرد و انتظارداریم هرجایی که قراراست طرحی اجرا شود سهم جامعه بانوان هم مورد توجه قرار گیرد. وی افزود: اگر قرار است جامعه ای شاداب و با نشاط داشته باشیم خانم ها هم باید سهم منصفانه ای در استفاده از فضاهای ورزشی،تفریحی، آموزشی و علمی داشته باشند. وی تصریح کرد: استفاده از فرصت های برابر شغلی حق بانوان است که در برنامه های توسعه مد نظر بوده و تبصره ای در همین زمینه را معاونت ریاست جمهوری دربرنامه ششم پیشنهاد کردند  که اگر تصویب شود بانوان ما قادر خواهند بود از تمام امکاناتی که معطوف به توسعه درکشور می شود به شکل منصفانه ای بهره مند شوند.

موسوی از بررسی مشکلات بانوان مسجدسلیمان در سفر به شهرستان خبر داد و اظهار داشت: وضعیت خانواده ها، مشکلات و آسیب های اجتماعی و مسائل مربوط به زنان سرپرست خانوار مسجدسلیمان را مورد بررسی قرار می دهیم و این مسائل  را به طور ویژه پیگیری خواهیم کرد تا جایگاه بانوان ارتقا پیدا کند..

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.