• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
دستگیری عامل برداشت کننده پنج میلیون ریالی در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 22520
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری عامل برداشت 5 میلیون ریالی از حساب بانکی در این شهرستان خبر داد. سرهنگ کارآگاه علی حسینی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یک نفر از  شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی، موضوع در دستور کار پلیس فتای شهرستان قرار گرفت. […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری عامل برداشت 5 میلیون ریالی از حساب بانکی در این شهرستان خبر داد. سرهنگ کارآگاه علی حسینی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یک نفر از  شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی، موضوع در دستور کار پلیس فتای شهرستان قرار گرفت.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان این مقام انتظامی در ادامه گفت: با بررسی انجام شده توسط کارشناسان پلیس فتای شهرستان مشخص شد، با توجه به سهل انگاری شاکیه و اعتماد بی جا به فردی ناشناس و در اختیار گذاشتن رمز دوم کارت برای پرداخت   شهریه دانشگاه از طریق اینترنت، متهم اقدام به برداشت های غیرمجاز  به صورت خرید کارت های شارژ در فواصل زمانی متعدد نموده و در مجموع مبلغ پنج میلیون ریال از حساب بانکی وی برداشت نموده است، که در این راستا پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی، هویت متهمه شناسایی و پس از هماهنگی های لازم قضایی توسط ماموران پلیس فتا دستگیر و با مشاهده مدارک و مستندات متقن پلیس به جرم خود اعتراف و راهی مراجع قضایی شد. فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان خاطرنشان ساخت: شهروندان گرامی از حضور در کافی نت های نامعتبر و بالاخص بدون مجوز و با متصدیان ناشناس خودداری نموده و از در اختیار گذاشتن رمز کارت های بانکی و خصوصا رمز دوم به افراد غیر به شدت خودداری نموده و هر از چندگاهی رموز بانکی خود را تغییر و از ذخیره آن در موبایل و یا یادداشت روز اوراق داخل کیف های دستی خود اجتناب کرده و هر نوع موارد را سریعا با پلیس فتای شهرستان در میان بگذارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. درود بر کارآگاه حسینی فرماندهی زحمتکش منطقه مسجدسلیمان.

  2. پاینده و سرافراز باشی سرهنگ حسینی شما باعث افتخار ایل بختیاری هستید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.